Vérvételen

2007.11.12. 16:38

Ma is úgy jártam, ahogy eddig. Egyszerűen nem indult be a vérvételnél a vérem. Egy dolog, hogy sosem találják a vénámat - simán mégcsak nem is látszik -, ezt már megszoktam, de azt egyszerűen nem tudom elfogadni, hogy azért kelljen többször szúrni, mert nem jön a vér.

Mi a fenét lehet tenni ennek érdekében? Igyak hajnalban sok vizet? Mostanság már alapból úgy megyek vérvételre, hogy ezerrel nyomatom a vizet.

Esetleg igyak kávét reggel? Neeeeeem szeretem, bár ma megfordult a fejemben, hogy lehet, legközelebb guggolnom kellene a szúrás előtt, hátha már nem csak az a baj, hogy be van sűrűsödve, hanem az is, hogy még a vérnyomim is alacsony. Talán ez lenne a jó megoldás, legalábbis számomra. Csak elképzelem, milyen vicces lenne, ha behívnának, én meg szólnék, hogy pill.! Guggolok egy párat :-) Biztos nem röhögne senki.

1ébként ma is akkor indult be a vérem, a második szúrásnál, mikor már szóltam, hogy kérném a vizes flakonom. Úgy látszik megijedt, jól :-). De legalább nem ment szét egyik vénám sem, ez is valami. Szegény többi vérvételre várakozó mit gondolhat ilyenkor, mikor úgy megyek ki a rendelőből, hogy mindkét karom le van ragasztva?

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr70226490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása