Az egyik csecsemőúszás-oktatáson kicsit elszabadult a pokol. Tudtam én eddig is, hogy a nőknek nehéz a felfogásuk, de hogy ennyire???

Fel kellett iratkoznunk hospitálásra és gyakorlatra. Összesen 5-5 órát kell felvennünk. Erre az oktató készített egy táblicskut, hogy oda firkáljuk be a nevünket. Tény, hogy nem volt totálisan egyértelmű a táblázat, mert volt benne egy olyan sor, amit szimplán nem kellett volna figyelembe venni.... Döbbenet volt látni, hogy mennyire nehezen jutott el ez a kollegínák tudatáig. Kezdtem már pipa lenni, hogy nem képesek megérteni a csíziót, így megmutattam. Na valakinek ez sem segített... Aztán feladtam. Beírtam a saját időpontjaimat, oszt hagytam a többieket, szórakozzanak csak...

Aztán sikerült! A többieknek is! Juhéjjjjj! Mindezt 50 perc alatt! Nem semmi teljesítmény!

1ébként kiderült, hogy így is sokan több helyre, vagy sehova se írták be magukat :-)

Lehet, hogy én vagyok túl "fiús"? Vagy ez szimplán csak odafigyelés, esetleg logika?

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr35250849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása