Év végi hajtás-pajtás

2007.12.23. 20:45

Nem tudom, hogy vagytok vele, de én már nagyon vártam, hogy vége legyen az évnek. Nálunk elég sok a meló, főleg, mióta megörököltem a gyesre menő kollegínámtól a teljes számlázási melót. Ezzel nem is lenne gond, mivel folyamatosan adom át a munkát a gyesről jövő kolléganőmnek, csakhogy most kicsit megszívtam, mert szerdán közölte, hogy akkor most ő boldog karácsonyt és új évet kíván. Én meg néztem kerek szemekkel. Persze még aznap este is nagy rohangálásom volt, mert a szerda volt az utolsó nap, hogy a pénzügy befogadott idei számlát. És persze mindezek mellett ott volt a saját munkám is. Így jártam. A lényeg, hogy a feladat(ok) megoldva :-)

Más munkahelyen is ilyen az évvége? Vagy csak azok érzékelik igazán, akik konkrétan benne vannak a zárásban? Ki, hogy éli meg, hogy - ismét - egy új év kezdődik?

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr88270175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása