Karácsonyi vásárlás

2007.12.23. 23:01

Szerencsére mi elég gyorsan megoldottuk a családnak és barátoknak szánt ajándékok beszerzését, ma mégis át kellett mennem a pécsi Árkádba, mivel 1-2 dolog csak lemaradt.

Háááát mit ne mondjak, iszonyú tömeg volt. Nem is értem, hogy az emberek miért hagyják ennyire a végére a vásárlást. Délelőtt is elég sokan voltak, bár ebédidőben viszonylag gyorsan eloszlott a tömeg. Sajnos nekem is kellett mennem hamizni, így nem tudtam kihasználni az alkalmat, hogy gyorsan beszerezzem a maradék dolgot, de legalább eljutottam a fodrászhoz és vettem magamnak 1-2 rucit. Igaz, ezzel még nem volt csomagolópapírom és az új farmeromba pedig mégsem csomagolhatok :-).

Tehát délután ismét visszamentem, de akkor már piszkosul sokan voltak. Apósom is megbízott 1-2 aprósággal, amit szerencsére az Intersparban meg tudtam venni, így máshova egyszerűen nem is volt kedvem menni. Hihetetlen, de még én is be tudok sokalni a vásárlástól :-)

Ti, hogy készültök a karácsonyra? Már évközben beszerzitek az ajándékokat, vagy mindent a végére hagytok? Előre kitaláljátok, hogy kinek, mit vesztek, vagy ahogy esik, úgy puffan a dolog?

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr50273621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása