Örömhír

2007.12.28. 21:59

Már írtam egy barátnőmről, akinek 10 év próbálkozás után sikerült az inszeminációja, de sajnos be kellett fejezni a terhességét.

Namármost ez a lányzó, 5 héttel a műtét után, csinált egy kétcsíkos tesztet! Baromira meglepődtem és piszkosul örültem. Még mindig futkos a hátamon a hideg, ha arra a napra gondolok, mikor bejelentette :-).

Ma pedig ultrahangon volt és a kicsi szívét is látta dobogni! Azóta is vigyorgok, mint a tejbetök - bár szerinte mindig így szoktam :-) -. Döbbenet, hogy mire nem képes az emberi agy és szervezet! No meg a lány se semmi, hiszen én biztosan nem mertem volna ilyen gyorsan próbálkozni, mert ugye ilyen műtét után min. 6 hetet pihennie kell a belső szerveknek. De Ő bevállalta! Minden elismerésem az övé, és kívánom, hogy problémamentes terhessége, és könnyű szülése legyen!

Látjátok??? Mégiscsak vannak csodák! Csak hinni kell benne!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr47277737

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Magyar Beteg 2007.12.29. 12:46:50

Kéretlen szemek nézik a hüvelynyílásodat... (kukkolás vagy tanoncképzés?)Kedves visszatérő olvasóm Dalma sztoryját közlöm most (vágás nélkül természetesen) ami egy újabb példa a mérhetetlenül kultúrálatlan egészségügyi ellátásra magyarországon. Ime: "Év…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lusthie 2007.12.30. 16:44:26

visszatérő olvasód?????

Zsuci 2008.01.01. 14:21:48

Köszönöm szépen! :-)
Most mondjam azt, hogy én megmondtam?!?! :-DDDDD
süti beállítások módosítása