Vérvétel...

2008.01.09. 11:11

A lombik miatt reggel vérvételre kellett mennem.

Nálam ez már csak úgy működik, ha előtte jól feltöltöm magam vízzel, ti. elég sokszor előfordult már, hogy egyszerűen nem indult be a vérem. Na hát ezzel ma nem volt gondom...

Az Intézetben, ahova járok, két dokibácsi és két asszisztens van. Mindannyian nagyon kedvesek. Igaz, az egyik dokibácsi és a "hozzá tartozó" asszisztens kifejezetten a szívem csücske, nagyon bírom őket. A másik asszisztens is kedves, bár szerintem elég keményen depressziós, mivel hihetetlen hangulatingadozásai vannak. Na ma sikerült is belefutnom az utálomazegészvilágot hangulatába.

Történt ugyanis, hogy beléptem a rendelőbe, ahol hárman voltak. A kedves asszisztens (röviden ka) végezte ma a papírmunkát, a másik a vérvételt és egyéb dolgokat - hetente váltják egymást -. A kevésbé kedves asszisztens (röviden kka) éppen a vonalas telefonon beszélt, közben a dokibácsi már küldött, hogy ultrahangozzunk. A ka szólt, hogy megint vérvétel lesz, de én azért kértem, hogy legyen egy kukucs, meg hülyén is éreztem magam, mert ugyi kka vette volna le a vért, aki éppen telefonált. Gondoltam, addig is kihasználom az időt. Szóval kukucs, közben meg rákérdeztem, hogy a lombik előtt-alatt-utána lehet-e uszodába mennem, ugyi az úszósuli miatt. Lehet :-). Juhéjjjjj! Hülyéskedtünk is, ill. ka kérdezte, hogy tudok-e normális uszodát, így erre is válaszoltam. Ezalatt kka kivonult a rendelőből azzal a felkiáltással, hogy ez már sok neki... Ekkor dokibácsi kérdezte, hogy fizettem-e már, mire mondtam, hogy igen, bár a vérem még nálam, merthogy kka éppen telefonált....

Na itt kezdődött a botránynak éppen nem mondható vita. Kka totál kiakadt, hogy ő nem telefonált, sms-t írt. Ez tény, de akkor írta az sms-t, mikor engem éppen uh-zott Doki... Mondtam is, hogy én nem erről beszélek, így nincs igaza. Itt már teljesen kész volt. Azt mondogatta, hogy én nem tartom őt tiszteletben, merthogy azt mertem mondani, hogy nem így volt. Tényleg nem így volt, de nem állt ki mellettem senki, mivel ka-nak egész nap vele kell lennie, szóval megértem hogy nem akart konfrontálódni. No mind1. Eddig mindig jópofiztam, hiperül udvarias voltam kka-val, mivel tudtam, hogy milyen. Így jártam. Viszont legalább a vérem rögtön jött, úgy látszik, sikerült a vérnyomimat 90/60 fölé nyomatnom.... Ez is valami :-)

Tanulság? Előbb puhatold ki, milyen a másik hangulata, ha amúgy is tudod, hogy általában milyen. Na ja. De ez nem mindig jön le elsőre...

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr96290579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása