Tojásrántotta

2008.02.23. 13:19

Mostanság megint rákattantam a rántottára. Mindig is szerettem, de sokáig nem nagyon ettem. A Zuram ma reggel közölte velem, hogy ő többet nem fog csinálni, mivel egyre jobbakat kreálok.

Úgy keltem, hogy muszáj zuhi előtt ennem, mert éhen fogok halni. Szóval elővettem 5 db tojatot, kevertem bele egy kis fokhagymasót, egy kis sajtkrémet és füstölt sajtot. Eszméletlen finom lett, döbbenet, hogy a füstölt sajt mennyire fel tudja dobni a hamikat. Ugyi a 7végi rakotthusiban is nagyon fincsi volt.

Hozzáteszem, hogy én amúgy sem eszem "normálisan" se a rántottát, se a bundikenyeret, mert gyerekkorom óta mindig rakok rá-bele egy kis sajtot. Ez még nem meglepő, viszont a tetejére ketchup, mustár vagy majonéz helyett lekvárt szoktam tenni. És imádom!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr26349775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása