Hogy milyen összefüggésben van a kettő? Ma reggel sikerült 109/60/70-re feltornáznia az amúgy 90/60/58-as vérnyomimat az egyik haraszti gyogyitár kedves eladójának. Még jó, hogy nem én voltam ott személyesen, csak a Zuram informált, különben darabokra szedtem volna gyógyszerészt. Már, ha egyáltalán az. Sztem csak simán eladó....

Történt ugyanis, hogy kb. két hete, legnagyobb örömömre, találtam itthon még utrogestan receptet, így nem kellett rohannom Dokibácsihoz, ha elfogyna. A Zuram el is ment kiváltani, de akkor csak 3 db-ot tudtak adni és megígérték, hogy beszereznek még kettőt. Ez rendben is van, ilyen már máshol is előfordult. Az ígért határidőre vissza is ment, de persze nem volt meg a gyogyi. Mondták, hogy majd lesz. Kedden én is ismét bementem, a pasi elmondta, hogy biztosan más nagykerhez vitték - lövésem sincs, ez mit jelent -, de benne van még a gépben, hogy tartoznak. Ha mégsem kapnák meg, azt tudja csinálni, hogy visszaadja a pízt. Mondtam, hogy ez rendben van, de mi lesz a recepttel, merthogy nekem szükségem van arra a két dobozra is. Mondta, hogy visszaadják azt is. Erre ma bemegy a Zuram, hogy mi újság? Persze se gyogyi, se recept. Azt mondta az ürge, hogy bocsi, de mégsem adhatja vissza a receptet.... Mikor felhívott a Drágám, azt hittem, hogy szétrobbanok. Menjenek az anyjukba! Mi a fenéért ígérget olyat - ráadásul kétszer is! -, amit nem tud teljesíteni??? Ha ettől függne a pocaklakó(i)m élete, akkor azért felelősséget vállalna??? Merthogy tutira a fejére zúdítanék egy jó kis pert, aztán átgondolnák, hogy mit mondanak legközelebb.... Ha az elején megmondta volna, hogy bocsi, nem tudom mind az ötöt odaadni - nemcsak annyit, hogy lehet, hogy.... -, akkor simán átmegyek egy másik gyogyitárba és nincs semmi gond. Miért ilyen barmok az emberek??? Eddig szerettem idejárni, tök normálisak voltak, de úgy látszik, ez az új barom nem sokat használt a helynek. Remélem, a pocaklakó(i)mmal nem tettem nagyon rosszat, hogy ennyire idegeskedtem, pedig a mai napig tök jó nyugis voltam :-(.

Na tessék! Most még a kedvenc fórumom sem működik. Mi lesz ma még???!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr56359046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása