Be vagyok tojva!

2008.03.04. 23:38

Bizony! Méghozzá piszkosul! Holnap leszek 6+2 hetes és 10 körül megyünk az első uh-ra. Az előző "életemből" kiindulva, nagyon parázom! Annyira szeretném, hogy minden rendben legyen! Valahol érzem is, hogy ez így van, mégis nagyon félek a kudarctól. Ráadásul kértem a Zuramat, hogy este, hazafelé hozzon nekem tesztet, de sajnos nem ért oda se a dm-be, se a gyogyitárba, mert mindkettő 7-ig volt nyitva. Pedig ez talán kicsit megnyugtatott volna annak ellenére, hogy már van közel 30 db kétcsíkosom. Jóvanna! "kicsit" tesztmániás vagyok, nem tehetek róla! Annyira jó nézni, ahogy megjelenik a második csík! Eddigi életem során és 5 év próbálkozás után ez a második alkalom, hogy ilyet láthatok. És mit ne mondjak, baromi jó érzés! Hát nem szépek???

Azért megpróbálok éjszaka agykontrollozni és kikapcsolni, mert tudom, hogy nem tesz jót a babá(k)nak, ha én nem érzem jól magam. Csak minden rendben legyen!!! Oké! Így lesz!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr17365736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása