1. qqcs

2008.03.05. 12:21

Reggel para ezerrel. Addig nem nyugodtam, míg nem szereztem be még néhány tesztet. Kicsit jobb volt, miután megcsináltam az elsőt, mert már hamarabb megjelent a tesztcsík, mint a kontroll.

Aztán, mielőtt elindultunk Dokibácsihoz, még elmentem klóra, ahol remegve láttam, hogy pici barna van a papíron. Totális k.o. Még jó, hogy épp qqcsra indultunk, különben nem is tudom, mit csináltam volna.

Dokibácsi megnyugtatott jól, hogy nem baj az, menjen csak! Aztán jött a qqcs. Előtte azért megkérdeztem, hogy esetleg nem maradhatnék-e én kint, de csak jót röhögtek :-). És ezt láttuk:

Ami azt jelenti, hogy van egy 11 mm-es petezsákom, másodlagos szikhólyaggal. Mi az elsődleges? Tudományosan: az elsődleges szikhólyag a májnak megfelelő embrionális szerv, a másodlagos pedig ebből fűződik le. Szóval én úgy értelmezem, hogy ez azt jelenti, hogy van élet odabent, csak még nem dobog a kicsi szíve. De fog!!!

http://www.babanet.hu/ultrahang.php?t=fejl&h=5

1ébként valahogy egyáltalán nem fájt, hogy csak egy zsákocskát láttunk. Úgy gondolom, ez a biztosabb! Persze, szép lett volna, ha mindkettő megmarad, de lássuk be, egy törpével azért mégiscsak könnyebb. Aztán jöhet a második, harmadik...

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr22366503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása