Az első 30 pontos

2008.03.11. 11:39

Bizony ám!

Az legutolsó vizsgám, a babaúszás 3-as csoportjából full pontos lett. Már az elméleti és gyakorlati írásbeli dolgozataim is jobbak voltak (mindkettő 28 pontos) az előzőekhez képest, azonban még álmomban sem gondoltam, hogy a gyakorlati vizsgám ilyen jól fog sikerülni!

Piszkosul élveztem mindkét órát, jó volt a gyerekekkel és persze a szülőkkel is foglalkozni, kicsit mindkettőt irányítani. Bírtam, hogy figyelnek rám. Érdekes, de ahhoz képest, hogy a múltkor, a kettes csoportból még nem tettem le a vizsgám, ill. az első csoportnál baromira izgultam, most valahogy ez totál elszállt. Talán a vizsgáztatóm miatt, talán, hogy már megszoktam a közeget, nem tudom. A lényeg, hogy eszméletlen jó volt, jól éreztem magam és úgy látszik, ezt az oktató is látta.

Tény, hogy a feladatokat nagyon megtanultam, mert még a vizsga napján is egyfolytában memorizáltam. Mondjuk nem volt nehéz, mert nekem a 12 és 13 órás órát kellett tartanom, de már fél 9-re az usziban voltam, így könnyű volt, mert végig tudtam nézni az előző vizsgázók óráit, ill. még segítettem is nekik a feladatok tanulásában és úgy látszik, ez bejött!

Már csak két vizsgám van hátra és a záró. Az egyik az elmaradt 2-es csoportos, a másik pedig a 4-es. Előbbire majd csak április 19-én fog sor kerülni, mert már nincs több hely, ráadásul majd csak egy órát kell tartanom, mert így tudták megoldani, hogy a többieknek is legyen vizsgaidejük. Nem baj! Max. vagy bemegyek az előző szombati gyakorlati órákra, vagy szimplán megint korán megyek, hiszen ez már bevállt. No meg így lesz pár szabad szombatom is.

De jó! Lassan végzek ezzel a sulival, aztán már csak a sima úszóoktatói marad, ami júniusig tart. No meg ott van egy bukta vizsgám is, azt még pótolnom kell, de még nem tudom, hogy mikor lesz rá lehetőség. Na majd jól összeszedem magam és megtanulom az anyagot. Nehogymá kivágjanak! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr34374002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása