Para?

2008.03.12. 08:24

Hmmmmmmmm. Érdekes, de tegnap óta nincs. Max. ideggyenge vagyok, de ez két dolognak tudható be. Az egyik, hogy Kiskutyunknál most eléggé nehezen tolerálom, hogy vakaródzik, ráadásul ma még morgott is - bár nem rám -, mert én ugyan levittem pisi-kakira, de csak előbbi volt, és ezután a Zuram is le akarta vinni, amikor viszont egyértelműen tudtára adta, hogy neki bizony esze ágában sincs még egyszer lemenni. Brrrrrrr....

A másik pedig, hogy anyuval megbeszéltük, hogy tegnap 4-re jön, merthogy mentünk ugyi színházba - Víg özvegy -. Negyed 4-kor, amikoris én éppen tök jól bealudtam, felhívott, hogy mit vegyen fel. Basssszus! 7. éve nem élek vele, lövésem sincs, hogy milyen a ruhatára. Ráadásul a legnagyobb problémája az volt, hogy milyen kabátot vegyen? Poncsót? Mondtam, hogy nemtom, mert lövésem sincs, milye van, de az jó lesz. Erre nem bőrkabátban jött??? No mind1, a lényeg, hogy lett volna még egy jó fél órám, de ez elszállt jól.

No és azért volt egy harmadik is, ami miatt sikerült magam felhúzni, mégpedig az, hogy utálom, ha valaki késik. Na jó! 10 perc még belefér. De fél óra???! Ti. anyunak sikerült ideérnie fél 5-re, pedig direkt kértem, hogy időben jöjjön, mert a színházak pénztára csak 6-ig vannak nyitva és nekem kettőben is dolgom van. És ezek után a lehető legkacskaringósabb úton ment a belvárosba. Totál k.o. voltam, de inkább lenyugtattam magam, mert rájöttem, hogy nem ér ennyit az egész. Csak szar, mikor betervezel valamit és azt egy tollvonással áthúzzák. Nem baj, a színház jó volt!

És holnap qqcs...

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr96377352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása