Egy gyönyörű délelőtt

2008.03.13. 15:21

Ma voltunk ugyi qqcson. Írtam már, hogy tegnap totál nyugodt voltam. Na ezzel szemben ma meg már ezerszer idegesebb. Mondtam is Dokibácsinak, hogy be vagyok tojva, mire közölte, hogy nem baj az! Nah aztán kiderült, hogy tegnap Ő is rinyált!

És a lényeg?

Na az itt van:

És ez mit jelent?

Egy 25 mm-es petezsákot egy 8.1 mm-es dobogó szívű Babszemmel.

Azt hiszem mára ennyi :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr33379429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsó - nikibaboca.freeblog.hu · http://nikibaboca.freeblog.hu 2008.03.13. 21:11:26

Gratula! Mostmár nagy az öröm, ugye?
Nagyon szép UH kép! Az első fotó a kicsikétekről!

mythril 2008.03.14. 11:41:02

Juhééééééé :) már nagyon vártam ezt a bejegyzést!! Nagyon szép kis nokedli :))))

a blogos :-) 2008.03.14. 14:26:22

Köszi csajszik! Formás kis babszem, mi?
Zsó: a zsákocskáról már a második, de Babszemről tényleg az első. Hát tény, hogy kicsit megnyugodtam
süti beállítások módosítása