Suli már megint

2008.03.19. 10:24

Bizony, suli. Hétfőn volt az utolsó előadásunk, úgyhogy még hátra van két vizsgám és egy pótvizsgám, ami 31-én lesz, + gimnasztika gyakorlatom, úszótáborom, dolgozat. Hmmmm... Lehet, hogy ez nem is olyan kevés?

A babaúszásnak is lassan vége lesz, már megvan a záróvizsga időpontja, ami május 15., és épp a húgom névnapja. Előtte még lesz pár dolgozat, azaz pontosan egy, mert most szombaton lesz az utolsó csoportból gyakorlatom, utána doli, majd jövő szombaton vizsga, és még hátra van a lombik miatt elmaradt 2-es csoportos vizsgám, ami április 19-én lesz. Ráadásul majd csak 1 órát kell tartanom a 2 helyett, mert így tudták beszorítani a többieket is. Ezt most egyáltalán nem bánom. Mármint, hogy csak 1 órát kell vízben lennem. Szóval lassan vége az állandó szombat hajnali keléseknek. Na nem mintha mostanság délig aludnék, hiszen max. 7-kor már fent szoktam lenni. A Zuram még mindig kapja a szokásos ágyban-kávét, aztán reggeli, majd elindítom dodozni. Elvégre csak ő keresi a manit :-).

Azért furi lesz, ha vége a suliknak, de így legalább majd lesz időm olvasgatni, kötögetni, gyöngyözni. Apropó gyöngy! Ma voltam kint a piacon és vettem tök szép szalagokat, mert van, aki nem bírja a fémet, így ezt egyszerűen csak meg kell kötnie. A vicc az egészben, hogy röltexben tutira sokkal drágább lett volna, itt meg még kedvezményt is kaptam. Jó volt kicsit piacozni, nagyon régen nem voltam kint, mert ugyi az igazi nagy piac szombaton van.

Nah asszem ennyit az üres locsogásból, megyek tanulgatni.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr66387411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása