És igeeeeeeeen!

2008.03.25. 16:02

Szombaton volt az utolsó gyakorlati órám csecsemőúszásból, ami azt jelenti, hogy megírtam az utolsó dolgozatot is. Hogy értsétek: eddig ugyi minden szombaton, csoportonként (összesen 4 csoport van) volt hospitálásunk, gyakorlatunk és vizsgánk. A hospitálás és gyakorlati óra után mindig kellett dolgozatot írnunk. Az elsőnél elméleti rész volt, a másodiknál pedig konkrétan azt kellett leírnunk, hogyan tartanánk az adott órát.

Már régebben is írtam, hogy bosszantott, ha nem lett a dolgozatom full pontos, de úgy látszik, erre is meg kellett érni.
Az első négy pontszám a hospitálásokat, a második négy pedig a gyakorlati eredményeimet mutatja:   27  (1. csop.),  24  (2. csop),  28  (3. csop),  29  (4. csop.),  27  (1. csop.),  25  (2. csop.),  28  (3. csop.),  30  (4. csop.).

Bizony ám! Megkaptam életem első gyakorlati dolgozat 30 pontosát is, ráadásul azért a hospitálás se sikerült rosszul ebből a csoportból. Szóval eszerint igencsak javuló tendenciát mutatok, hiszen csoportról csoportra jobb eredményeket produkáltam, kivéve ugyi a 2-esből, amiből még nincs is meg a vizsgám, mert éppen akkor volt az ET. Ja! És alapból minden csoportból két órát kellett tartanunk, de mivel nem volt már elég időpont, így az oktatók megkértek, hogy majd csak 1 órát tartsak, hogy másnak is legyen lehetősége a vizsgára.  Annyira nem is bánom, mert így nem kell annyit áztatnom magam, ill. majd csak április 19-én lesz a nagy nap, addig meg még van időm felkészülni rendesen.
No meg bízom benne, hogy a most szombati vizsgám is jól fog sikerülni, hiszen a 3-as csoportosra is full pontszámot kaptam :-). Na jó, azért nem bízom el magam, de reménykedem, hogy ügyi leszek. És a remény hal meg utoljára :-).

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr98396120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása