14

2008.04.30. 12:46

Tök jól megy ez a számolás, ugyi?
Mostmég nem igazán tudok írni semmit, mert csak este megyünk dokihoz, de annyi történés volt ma, hogy reggel elmentem toxoplazma vérvételre. Kicsit hülyének néztek a fehérvári úti laborban, mert közöltem, hogy nincs beutalóm. A nő nézett, és nem értette, hogy miért nem megyek fel a nődokik vmelyikéhez és kérek egyet. Aztán megmagyaráztam, hogy pontosan azért, mert igencsak kellemetlenül érezném magam, mivel 1. nem ide tartozom kerületileg, 2. ugyan voltam már itt dokinál, többnél is, volt, aki szimpi volt, volt aki nem, de hát mégis hogy nézne ki, ha 14 hetesen, másik doki pecsétjével a kiskönyvemben, beállítanék, hogy "figyumá! kéne egy beutaló toxora!". Szóval inkább fizettem, mint a katonatiszt!
Bírom ezt a labort, mert mindent megcsinálnak. Sőt! Anno, itt intézték el a terheléses inzulin vizsgálatomat. Na az se volt semmi! Beutaló nélkül kb. 10eFt lett volna. Bevallom, akkor ez nem nagyon érdekelt, mert háziorvos nem tudott papírt adni, mástól meg nem tudtam szerezni, ill. magát a vizsgálatot is csak kevés helyen csinálják meg, így már attól is boldog voltam, hogy egyáltalán találtam egy olyan labort, ahol levették a vért. Aztán odáig jutottam a laborvezetővel, hogy szerzett nekem beutalót, nehogymá ki kelljen fizetni azt a sok pízt, így csak 300 Ft-ba került, amit ugyi a belgyógyászaton kellett leperkálnom. Iszonyat korrektek voltak! Mikor mentem a leletért, vittem egy kis csokit a nőcinek, aki meglepve közölte, hogy hát ő nem ezért csinálta! Mondtam neki, hogy én sem ezért hoztam...
És most is jófejek voltak! Pikk-pakk levették a vért, merthogy itt az a módi, hogy a kisgyerekeseket és a kismamákat soron kívül fogadják. Azért én végigvártam a sorom a bejelentkezésnél, nehogymá parasztlázadás legyen, bár nem is voltak sokan előttem, viszont magára a vérvételre már soron kívül hívtak. Korrekt. 1 hét múlva lesz eredmény. 
A többiről meg majd este, addig is egy 14 hetes, kicsit göröngyös pocakfotó:

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr73448526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maya · http://matazeqi.mlap.hu 2008.04.30. 22:47:25

Alakultok ám... Hétről-hétre, napról napra gömböcösödsz :) Nagyon szépen! Csak így tovább!!!

Lusthie 2008.05.01. 10:39:25

:-) köszi lányok!
Ma reggel már hanyattfekve láttuk, hogy melyik oldalon van :-)
süti beállítások módosítása