Dokinál

2008.05.01. 10:52

Nah megvolt a tegnapi vizit.
Babóval minden rendben, izgett-mozgott, fel is vettük vidijóra, hogy Apája is lássa, mivel sajnos nem tudott eljönni. Kérdezte is tőlem, hogy nem haragszom-e? Mondtam, hogy én nem, de asszem ezt nem velem kellene megbeszélnie, hanem Pocaklakóval :-).
Sajnos kaptam penicilingyogyit meg kúpott, mert sikerült összeszednem vmi jó kis bacit. Éreztem én, de ez a legkevesebb!
Éjszaka Apa is megnézte Ficánkát. Hihetetlen, hogy mennyire kis mozgékony. Hol a hátát mutogatta, hogy az elejét.
Mi a neme? Lövésem sincs! Gondolom, ha már lehetett volna tudni, Doki biztos megmondja, de őszintén? Nem érdekel. Majd meg fogom tudni, ha itt az ideje! 1ébként mindenki azt mondja, hogy fiú lesz. Ha meg lány, akkor meg az :-). A lényeg, hogy egészséges és minden rendben van! Ez a legfontosabb!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr18449677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása