Elfáradtam...

2008.05.19. 22:17

Igen, eléggé kivagyok. Reggel 7-kor keltem és bementem a Zurammal Pestre, mert fogdokihoz kellett mennem. Igaz, csak délután 2-re, de úgy döntöttem, hogy inkább vele tartok, minthogy ki kelljen sétálnom a buszhoz, majd azon rázkódni. Ennek viszont az volt a hátránya, hogy ugyi 2-ig el kellett vhogy töltenem az időt.
Na jó! Ez azért nem okozott túl nagy problémát.

Az első utam a XI. kerületi Rendelőintézetbe vezetett, hogy végre elhozzam a toxo leletemet. Természetesen negatív, ami azt jelenti, hogy nem vagyok védett.

Ezután felültem a 7-es buszra, majd bementem a Váci utcába, ahol kb. ezer éve nem voltam. A következő állomás az Intimissimi volt, ahol sikerült beszereznem két tök jó melltartót, amik igencsak bevezető áron voltak, mivel a kettő együtt 5 rongyba került.
Meglepő módon, baromi sokan voltak az üzletekben és az utcán is.
Ezután benéztem a C&A-ba, amit eddig max. kívülről láttam. Legalábbis ezt az üzletüket. Tökre néztem, hogy 3 emeletes az áruház. Asszem ez volt régen a Fortuna. Vagy nem?
Itt sikerült egy királyos sapira szert tennem, elég ócsóé.
Aztán beqqcsoltam a Promod-ba, ahol egy trikót vettem 1.490 Ft-ért. Ennyiért kár lett volna otthagynom.

Az utolsó állomás a H&M volt, de a nagyobb, a Vörösmarty téri. Nah ezen is jól meglepődtem, mert tényleg piszok nagy, ráadásul a -1 szinten volt a gyerek részleg + a kismama rucik. No és végre sikerült szert tennem a régen vágyott farmerszoknyára is. Kétféle fazon volt: az egyik bandázzsal, a másik pedig pocak alatti megoldással. Kizárásos alapon az utóbbit vettem, mert csak abból volt kis méret. Próbáltam egy másik, sportos fazonú szoknyát is, de abból az M-es igencsak nagy volt, kisebbet meg nem találtam. Ja! a farmerszoknya végülis M-es lett, mert ugyan rámjött a kisebb is, de nem igazán volt kényelmes. No és az sem volt egy utolsó dolog, hogy nem 14eFt-ba került, mint az Esprit, hanem éppen a felébe, 7 rongyba. Kétszer mentem el egy csini kismami felső mellett, de egy db-ig tartottam magam, aztán végem volt. Miután kifizettem a szoknyát és elindultam a mozgólépcső felé, megintcsak a felső mellett vitt az utam, így végül megadtam magam. Felpróbáltam és meg is vettem. Szóval elmondhatom, hogy megvan az első hivatalos kismama felsőm is :-).
Itt azért már kezdtem kifáradni, így ücsörögtem egy kicsit a próbafülkében, majd mentem tovább utamra.

Mivel már lassan dél volt és ezt Pocaklakóm is jelezte, célba vettem a hafejbevágnaksefogeszembejutniszendvicsest, de szerencsére közbejött egy önkiszolgáló kajálda is a Madách tér magasságában. Ennek azért is örültem, mert leginkább leveskére vágytam. Be is nyomtam egy nem kis adag karfiol-csirkeragu levest és még ücsörögtem vagy jó fél órát.
A fogdokihoz már 1-re oda értem, de szerencsére be tudtam menni, így szépen kivártam a soromat a váróban. Mondjuk így is időben, már 2 előtt végeztem, ráadásul nagyon boldog voltam, mert - nem túl szép dolog, de két éve voltam utoljára kontrollon, azóta nem - minden fogam rendben volt. Augusztusban kell visszamennem, akkor le fogja szedni a fogköveket és remélem, hogy továbbra is minden rendben lesz.

És még mindig nincs vége a napnak, pedig már igencsak sokat írtam...
Szóval a köv. hely a Nyugati tér volt, azaz pontosabban a Bajcsy, mert ott taliztam a barátnémmal. Sajnos igencsak keveset tudtunk dumálni - ha mi egyszer belekezdünk... -, mert közbejött neki valami, de így is tök jó volt! Lássuk be, 16-17 év után igencsak van mit megbeszélnünk. És már ez volt a második talink 1 hónapon belül :-).

Szóval barátnőzés után elmentem a MOM-ba, mert úgy beszéltük meg a Zurammal, hogy beülök a moziba, aztán hazamegyünk 1ütt. A 4 órás filmek közül egyik sem tetszett, a fél 5-ösre meg már nem mertem beülni. Ha tudom, hogy a Zuram majd' 7-kor jön csak értem! Mind1, elcsászkáltam, elvoltam, bár kicsit sajnáltam, hogy kihagytam egy lehetőséget, így továbbra se mondhatom el, hogy voltam már egyedül moziban. Na jó! Ez már nem lett volna olyan igazi "egyedül", de azért mégis :-). Nem baj, talán lesz még rá  lehetőség.
Kb. 8-ra értünk haza, úgyhogy igencsak elfáradtam, de tartalmas nap volt és még a Zuram se szedte le a fejem a vásárolgatásaim miatt. Királyság :-).

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr65477713

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Aprenda aún más 2017.10.07. 09:31:07

Ingyenes konyhatervezési tanácsadás a Konyhakiállításon - Konyhasziget

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása