17 és a bizonyíték

2008.05.21. 18:40

Ismét szerda van, a számolást pedig továbbra is gyakorlom. De igazán jól megy már, ugyi?
Számomra még mindig hihetetlen, hogy már itt tartunk. Az meg végképp, hogy igencsak látszik a pocakom, és nem úgy néz ki, mintha csak jól teletömtem volna. Ráadásul össztéveszthetetlenül mozog a Kispasink, érezni, mikor és merre helyezkedik éppen.
Bevallom néha még mindig mindig hihetetlen, hogy átélhetem ezt az egészet. Pedig évekkel ezelőtt mennyire féltem már magától az állapottól is! Úgy tűnik, erre - is - meg kellett érnem. De fantasztikus és megérte a várakozás!

Azt hiszem, ide nem kell szöveg:

És a szokásos heti pocakfotó:


A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr40478889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

életre 2010.03.22. 12:45:17

Szioka Kedves Lusthie !!!

Nagyon gratulálok nektek !!!!

Én most vagyok 5 hónapos terhes

szintén alig hittem el, hogy sikerűlt nagyon várt baba nálunk a kicsink, pedig mi csak fél évet vártunk rá a sogornőmék két évet vártak a picire három nonap van köztünk !!!

Nagyon tetszik a blog és képzeld el majd két órát szenvedtem mire regisztrálni tudtam !!!

Szeretnék veled levelezni emailen keresztűl lehetséges lenne !!!
Várom leveled Szeretettel
süti beállítások módosítása