Háváj a teraszon

2008.05.23. 11:31

Mi kell a nyugis pihenéshez?
Végy egy jó kis teraszt, takarítsd le.
Adj hozzá egy csipet jó időt, egy hintaágyat, egy napernyőt, egy hosszabbítót és egy laptopot.
A múlt 7végén végre rendbetettük a teraszt. Vettünk két kis zöld-vajszínű tárolót, amiket az ajtó két széléhez raktunk. Eredetileg egy nagy, 3 részest szerettünk volna, de az nem zöld volt, hanem kék és lássuk be, hogy hülyén nézne ki a tavaly szülinapomra kapott zöld-fehér csíkos /New York Jets-es, nem ám fradista! :-)/ hintaágyamhoz.
Végülis az egy nagy kék helyett két zöld lett és rájöttünk, hogy ez is bőven elég, ráadásul sokkal jobban is néz ki.
Az asztal és a négy szék ugyan műanyag, de tervbe van véve - immáron kb. 3 éve... -, hogy veszünk normális fagarnitúrát is. 1ébként ma reggel rájöttem, hogy mé ragaszkodom én annyira a faasztalhoz. Szimplán csak azért, mert a reggelinél kétszer löttyentettem ki a dühítőmet, merthogy ugyi baromira nem stabil a műanyag. 1ébként sztem jól néz ki, szép bordó és még mindig szépen csillog. Mert ugyi a műanyag az csillog jól :-).

Tegnap meg előhalásztam a hintaágy napellenzőjét, azaz a keretet, mert maga az ellenző már előkerült, amihez a gyerekszobában lévő kanapét kellett ugyan szétszednem, de hát kicsire nem adunk. Ja! És a Zuram váltig állította, hogy ott tuti nincs. Dehogynem volt! Így hát felszereltem, ill. ma még letöröltem a korlátokat és az asztalt, kinyitottam a napernyőt, kivittem a laptopot és most totális háváj van! Döglök a hintaágyon, ölemben a laptop és élvezem az életet. Kell ennél jobb?
Na jó! Néha azért sajnálom, hogy nem kertesházban lakunk, de lássuk be, a szimpla kis 10 nm-es terasznak is megvannak az előnyei. Az alap, hogy tutira nem kell füvet nyírni, gazolni. Már megérte, nem?

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr53483760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása