Gyereknap és gyerekdalok

2008.05.25. 22:45

Gyereknap. Mindig is imádtam és hát nem hagyhattam ki, hogy az idein is résztvegyek. Először úgy volt, hogy bemegyünk a Városligetbe, de vhogy nem volt hozzá energiánk, ráadásul előtte még be is kellett vásárolnunk, mert már kongott a hűtő, amit tegnap még ki is pucováltam.
Szóval irány a nemrég felújított MokaboBeach. Már többször belefutottunk, hogy nem volt kaja, de most szerencsénk volt. És már másodszorra! Apró örömök :-). A ráadás pedig a gyereknapi rendezvény volt műsorral, kisebb versenyeke. Mikor odaértünk, épp "jó ebédhez szólt a nóta", a Bojtorján együttes előadásában, mint utólag megtudtam. Totál meglepődtem, mert tökre bejött a zene. Az elmúlt napokban többször törtem rajta a fejem, hogy milyen gyerekzenét, mese cd-t kellene venni, amit majd én is szívesen meg fogok hallgatni. Vhogy se Halász Juditot, se Gryllus Vilmost, se a Kalákát nem bírom. Lehet, hogy túl finnyás vagyok, de ha választani kell, akkor még inkább Halász Judit. Ezért is gondoltam, hogy vmi olyan cd kellene, ahol gyerekek énekelnek, az talán nem lehet rossz. Na a Húgim is gondolta, hogy meglep eggyel a szülinapomra, de tegnap felhívott, hogy biztos vagyok-e benne, hogy szeretném, mert ha nem gáz, ő nem büntetne ezzel. Állítólag hallgathatatlan volt, mert a gyerekek nyávogtak, affektáltak. Ezek szerint tényleg nem lehet normális gyerekzenét kapni???

Eddig egyetlen cd jött be, amit Sóginénimtől kaptam. Címe: "Álomszép zene babáknak és mamáknak". Totálisan kellemes, nyugis zene van rajta. A héten már többször csináltam, hogy kiültem a teraszra a hintaágyba, benyomtam az iTunest és zenét hallgattam. Többek között ezt a cd-t, ill. még az egyik kedves kolléganőmtől kapott "szeretkezős" válogatást, ami leginkább szintén kellemes, nyugis zenékből áll, no és a legnagyobb kellemes meglepi Celine Dion volt. Sztem a közismert számain kívül még soha nem hallottam egyet sem, de a hintaágyban pihizve tök jólesett a hallgatása.
Tehát Bojtorján... Nah majd körülnézek, megpróbálok vhol belehallgatni, hogy tényleg érdemes-e megvenni. Bizony! Megvenni! Ilyeneket azé illik nem letölteni, ugyi?

Szóval összességében jó volt a gyereknap. Kaptam hamit, zenét is hallgattam, aztán sétáltunk egy nagyot Kiskutyuval, akit számomra meglepő módon most nem kellett nógatni, hogy jöjjön már! Lehet, hogy ő is élvezte ezt a szép napot?

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr59487330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mimóza 2008.10.18. 16:47:27

Próbáld ki a következő zenét, hátha bejön:
Katáng: Az Üveghegyen túl...
süti beállítások módosítása