Hospitáltunk. Oktattak minket. Mi oktattunk. Élveztem, élvezem. Elfáradtam.
Néhány szóban így tudnám összefoglalni a tegnapi és mai napomat.
A durva, hogy ezeket még fűszereztem egy kis kitérővel, dokihoz menetellel. Legalábbis az AFP eredményemért ma délután húztam el a Sotéra, ill., még reggel voltam terheléses vércukorvizsgálaton.

Tegnap reggel időben, fél 9-re értem be a suliba. Délelőtt elmélet volt, aztán átmentünk az uszodába, ahol a többiek gyakorolgattak, úszkáltak, én meg kívülről szemléltem két másik lányzóval egyetemben. Ezután ebédszünetünk volt, majd 3-ra a Margitszigetre kellett mennünk, az uszodába, mert meglátogathattunk egy igazi edzést. Baromi szépen megcsinálták az uszodát és iszonyatosan jó volt nézni a tizenéves gyerkőcöket, ahogy úsztak. Hozzáteszem, profikról van szó.

A mai napon délelőtt szintén elmélet volt, aztán irány az uszi, ahol a többiek ismét úszkáltak - nah itt lógtam el -, majd fél 3-kor dolgozat, utána pedig ismét uszodába menet. Viszont ekkor már hospitáltunk, oktattunk, ill. néhányan a kicsit nagyobbak (18 év körüliek) edzését nézhettük meg. A kicsik hihetetlen aranyosak, ráadásul a pillangósok kaptak a végén nemzeti színű szalagot is, mert olyan ügyesek voltak. Jó volt látni, mennyire boldogan viselték a nyakukban az elismerést :-).

Sajnálom, hogy viszonylag keveset voltunk a gyerkőcökkel, mert az oktatás folyamán itt leginkább az elméletre mentek rá, sztem simán lehetett volna több hospitálás, gyakorlati oktatás. Na nem baj, majd megpróbálok időnként vagy ide, vagy majd a wekerlei usziba lejárni a régi oktatómhoz, hogy tanuljak tőle. A Babauszi záró után vhogy úgy éreztem, hogy igen, megtanultam az anyagot, tudok oktatni, simán le tudok vezényelni egy órát, de a sima úszásoktatás azért más. Tényleg hiányolom, hogy kevés volt a gyakorlat, de majd megoldom máshogy.
A lényeg, hogy királyos volt az eddigi két nap, ráadásul holnap megyünk a Spariba! Juhéjjjjj! Aztán jövő hétfőn záróvizsga és vége. Asszem, hiányozni fog, de megpróbálom majd kihasználni a lehetőségeket, hogy ne csak a papír legyen meg! Elvégre régen vágytam már erre a dologra.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr28490856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása