Hallásvizsgálat

2008.06.04. 11:26

Nah ezen is túlvagyok!
Gyerekként Apukám nagyon sokat hordott hallásvizsgálatra, mert a nagymamám süket volt és félt attól, hogy én is örököltem. Az sajnos a mai napig tisztázatlan, hogy a mamának veleszületett, vagy későbbi volt-e a dolog.

Hosszú idő után, utoljára két éve voltam ilyen vizsgálaton, mielőtt kivették a mandulámat és akkor azt írták a zárómra, hogy évente kontroll szükséges. Akkor is csak azért mentem, mert hamár bent voltam a Klinikán, simán belefért az időmbe.
Mivel mostanság úgyis elég sokat mászkálok dokikhoz, gondoltam, hogy ezt is elintézem, mert egy év így is kimaradt.
Én naiv, a múltkor, mikor az AFP vizsgálaton voltam, be is akartam jelentkezni, de jó 20 perc várakozás és egy nem túl kedves nővér reakciója után elegem lett. Megkérdeztem a kartonozóban, hogy telefonon is be lehet-e jelentkezni és mivel igen volt a válasz, a portástól elkértem az elérhetőséget. Az épület elől fel is hívtam őket és totál meglepődtem, mert a kellemetlen személyes tapasztalat után egy tök kedves nőt fogtam ki, aki nagyon segítőkész volt és kb. 2 perc alatt meg is volt az időpontom, tegnap 10 órára. Még a telefonban mondta a nőci, hogy mivel nincs orvosom, menjek be 9 körül, így vki majd ki fogja elemezni az eredményt.

A Zuram fél 9 körül rakott ki a nőgyogyi kórháznál, mert ott könnyebb volt megállni, így átsétáltam a gégészetre, időm úgyis volt bőven. Bejelentkeztem és vártam. Totál jól elvoltam, mert végre olvastam! Igaz, egy idő után összefolytak a betűk, de ezen azért nem lepődtem meg nagyon, mert piszok fáradt voltam. Még most se álltam igazán helyre sajnos, de majd jövőhéten! :-)

Szóval már 10 előtt behívtak a vizsgálatra. Most sokkal jobban bírtam a bezártságot, mint két éve, meg is lepődtem jól! Próbáltam nem Benedek rúgásaira figyelni, hát nem volt könnyű :-). A nő itt is nagyon kedves volt, jól elbeszélgettünk. Kiderült, kicsit jobb is lett az eredményem, mint két éve, de azért a nagyon kedves dokinéni elküldött egy másik vizsgálatra, aminek asszem "BERA" a neve és tulképpen az eeg-hez hasonló, ami azt jelenti, hogy majd elektródákat fognak a fejemre rakni. Főleg olyanoknál szokták ezt csinálni, akiknél nem megbízható a "kapcsolós" módszer - amint halljuk a hangot, egy kapcsolót kell nyomkodni, régen még csak kézfeltartás volt - mint általában a gyerekeknél. Tulképpen azt akarja kizárni a dokinéni, hogy nem agyi gond van-e. Mondta is, hogy ha ilyesmi van, akkor MRI-t fognak kérni. Meséltem neki, hogy jópár évvel ezelőtt voltam már ilyen vizsgálaton és akkor vmi minimális eltérést találtak is, de a doki azt mondta, nem kell vele foglalkozni. Igaz, akkor ugyi a hormonjaim miatt voltam kivizsgáláson. Bízom benne, hogy nem lesz gond, bár az azért megnyugtató, hogy egyáltalán nem romlott a fülem.
A Dokinéni azt is mondta, hogy ha gondolom és nagyon zavar, írhat fel készüléket, de úgy vagyok vele, hogy tök felesleges. Gyerekkorom óta így élek. Akkor mondjuk időnként zavart, ha nem hallottam rendesen, ha vki csendesebben beszélt, most viszont már nem vagyok szívbajos, simán szólok, hogy hangosabban beszéljenek, ill. leginkább ne a bal fülembe. Kíváncsi vagyok erre a vizsgálatra, ilyet még úgysem csináltak rajtam, vagy legalábbis nem emléxem.
Viszont ugyi pozitív, hogy ismét sikerült egy helyes kis Dokinénit kifognom. Megnyugtató, hogy vannak még ilyen orvosok.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr72502926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása