Pécs - 2008. június 9.

2008.06.10. 22:18

Tudom, ma már júni 10. van, de a héten nem nagyon vagyok-leszek netközelben, így csak időnként tudok írni, szóval ez is már egy tegnapi bejegyzés.

Szívás. Már az első napon és erről azt hiszem, csak én tehetek.
Történt ugyanis, hogy vasárnap reggel jó korán keltünk, mert az utazás előtt még volt egy halom dolgunk. Többek között hajmosás, ami nálam elég macera ugyi, aztán bőröndpakolás, ami detto. Évekkel ezelőtt már az utazás előtt egy héttel elkezdtem pakolászni, ami konkrétan abból állt, hogy szinte mindent kipakoltam, beletettem a bőröndbe, aztán újra átpakoltam az egészet, mert vagy nem fért bele minden, vagy rájöttem, hogy nem is arra a cuccra van szükségem. Mostanság már elég rutinossá váltam a sok utazásnak köszönhetően, mégis kicsit kifogott rajtam a dolog. Reggeli után beültem a hálóba az ágyra, és elkezdtem szortírozni. Mondhatnánk, hogy elvileg nem is voltam nehéz helyzetben, mivel ugyi lényegesen kevesebb ruhát tudok csak felvenni, mégis komoly nehézséget okozott még ezeknek is a kiválasztása, mert be kellett pakolnom hűvösebb és melegebb időre is. Ráadásul már előző nap elkezdtem a válogatást, de úgy tűnik, ez nem volt elég.

Szóval csak görnyedtem a ruhák felett.
Nah ennek az lett az eredménye, hogy totálisan megfájdult a pocakom. De annyira, mint még soha. Nem tudom, hogy az előző napi vacsi, vagy az aznapi paradicsom tett-e be, de tény, hogy iszonyatosan fájt a jobb oldalon a belem, a vesém és az alhasam is. Gondoltam, ha végre befejezem a pakolást és el tudunk indulni, végignyúlok a kocsi hátsó ülésén és akkor majd jobb lesz. Hát nem lett jobb. Azaz csak egy icipicivel. Talán hatott, hogy aludtam is kicsit, de nem volt elég. Miután megérkeztünk Pécsre, megünnepeltük a csajokat – Anyósom névnapját, Sóginénim és az én szülinapomat -, vacsiztunk és vártam a csodát. De nem jött. A hasam már annyira fájt, hogy menni is alig bírtam. Nah itt elegem lett és szóltam a Zuramnak, hogy akkor most irány a Klinika. Szegény jól meg volt ijedve, bár azt tudtam, hogy Babóval semmi baj, mert rugdosott rendesen. Egyszerűen „csak” a vesémtől a petefészkemig fájtam.

A Klinikán kifogtunk egy tök normális dokit. Anyósom meg is jegyezte, hogy én mindig megtalálom a kedves dokikat. Nanáhogy! :-). Szóval Dokibácsi meguhuzott, ahol mindent rendben talált Benedekkel. Ezen ugyi nem lepődtem meg, mivel tudtam, hogy minden ok. Aztán mikor megjegyeztem, hogy a vesémtől jön a fájdalom, megnézte azt is. Vesetágulatom nincs, ez is rendben. Ezután átmentünk a vizsgálóba. Megnéztem a méhszájamat, az is szépen zárva van. Kaptam a fenekembe egy baromi nagyadag no-spat, hogy elmúljon a fájdalom, ill. írt fel magnesium citratot is. Mivel szerencsére nem vérzek és mindent rendben talált, nem tartott bent a kórházban, viszont azt mondta, ha nem javulok, akkor irány vissza, 1ébként ágynyugalom javasolt.

Este nem vettem már be magnesiumot, viszont lefeküdtem alukálni. Iszonyat volt, mert konkrétan nem tudtam megfordulni csak komoly fájdalmak közepette, pocakomat fogva.
Reggelre szerencsére valamivel jobb lett, már majdnem kiegyenesedve tudtam járni. Ez talán a no-spanak volt köszönhető. Ma szigorú fekvésre voltam ítélve, szinte végig is aludtam az egész napot, csak este mentünk el színházba, elvégre elsősorban emiatt jöttünk most Pécsre. Az első felvonásnál még fájdogált a pocóm, de aztán bevettem egy no-spat és mostmár százszor jobb, mint tegnap volt, márcsak a petefészkem környékén érzek időnként fájdalmat.
Hogy mitől lehet ez a hülye fájdalom? Lövésem sincs! Többször voltam ma klón, talán ez is segített, ti. azt már észrevettem, hogy Pocaklakó nem tűri, ha a beleim le vannak foglalva, ill. elég sokat ittam és ugyi pihentem is szinte egész nap. Valszeg az egész múlt heti mászkálásaim is betettek, de ezért már hallgattam eleget a Zuramtól és persze igaza is volt.
Bevallom, baromira megijedtem, úgyhogy ma ünnepélyesen megfogadom, hogy az elkövetkező időszakban sokat fogok pihenni!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr80513816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eszter · http://perszee.freeblog.hu 2008.06.11. 15:27:57

jól megilyedtem, de látom nincs semmi baj. puszi.

Eszter · http://perszee.freeblog.hu 2008.06.12. 08:28:44

ijedtem :)
a figyelmem most más irányba halad.

Lusthie 2008.06.13. 09:56:48

Szerencsére, mostmár minden rendben. Én is be voltam tojva rendesen, de ugyi ez is egy jel volt, hogy fogjam vissza magam. Köszi az együttérzést!
süti beállítások módosítása