Bera vizsgálat

2008.06.18. 18:22

Nah ezen voltam ma. Még soha nem hallottam róla, de a múltkori kedves dokinéni a fülészeten kért nekem időpontot, biztos ami biztos. Ez konkrétan egy hallásvizsgálat, de nem az a megszokott laboros, hanem olyasmi, mint az eeg.
10-re kellett mennem a Sotéra, de ugyi már korábban ott voltam, mert a Zuram bevitt. Szakadt az eső, baromira nem volt kedvem az egész "túrához", de túl akartam lenni ezen is. Nem kellett várnom, időben behívtak. Egy hangszigetelt szobába kellett mennem, ahol le kellett feküdnöm. Az utasítás csak annyi volt, hogy csukjam be a szemem, lazítsak, pihenjek. A fejem búbján, a homlokomon és a két fülem mögött letisztították a bőrt és rátapasztották a tappancsokat, füleimbe dugó, amin majd jönnek a hangok. Villany leo, ajtó becsuk, én ellazít. Királyság. Gondoltam, legalább lesz félóra pihim, úgyis eléggé álmos voltam.
Én kis naiv. Ajtó kinyit, villany fel, nőci berobog. Vmi gond van a géppel, mert folyamatosan hibát jelez. Kb. 3x újrakezdtük. A vizsgálat ugyi csupán félóra lett volna, de 45 perc után sikerült csak kideríteni, miután szegény gépen már szinte minden le lett cserélve, hogy nem a készülékben van a hiba, hanem úgy néz ki, hogy bennem. Azaz arra a következtetésre jutottunk, hogy nem bennem, mivel én a hangosabb, erősebb hangoknál is elég jól tudtam lazítani, hanem Benedekben van. Úgy tűnt, szegény Pocaklakó egyszerűen nem viseli el a piszkálást. Ekkor még nem voltunk biztosak a dologban, mivel még sosem vizsgáltak kismamát, így úgy egyeztünk meg, hogy megvárom a 11 órás pacienst, hogy nála műxik-e a gép, és ha igen, akkor még egyszer megpróbáljuk.
Megvártam, működött. Rendes volt a nőci, mert direkt kiszólt.
Bementem, felfeküdtem, megkaptam a bigyókat, aztán jöhettek a hangok. Igaz, most nem sikerült már annyira ellazulnom, de előzőleg az mondta a nő, hogy ilyen esetben látványosan befeszül az ember, engem meg direkt nézett, hogy ilyen gond nem volt. Szóval maradt a másik variáció, hogy egyszerűen Benedek nem bírja elviselni a vizsgálatot. Olvastam, ill. ugyi már szombat este is tapasztaltam, hogy a pocaklakók hallanak, de ez azért megdöbbentett és nemcsak engem, hanem az asszisztenst és a dokinénit is. Mostmár ők is tudják, hogy kismamákat max. az első időszakban érdemes vizsgálni.
Úgy tűnik, egy db-ig le kell mondanom a rockkoncertekről, ami mondjuk nem lesz nehéz, bár úgy terveztük, hogy nyáron még bulizunk egyet a CokeClubon. Asszem ezt most nem fogom erőltetni.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr64525931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása