Hami

2008.06.19. 12:36

Imádok főzni és sütni is, bár az utóbbi időben inkább csak sütni szoktam. A 7végére is van megrendelésem, mert megyünk a családomhoz, akikkel 1ébként karácsony óta nem taliztam, hogy végre megtartsuk az elmaradt szüli- és névnapokat. Nah ők totálisan rá vannak kattanva a fanta sütimre, így megígértem, hogy csinálok nekik. Rendes kislány lévén ma meg is vettem a hozzávalókat, azaz fél kg túrót, mivel fanta és az egyéb hozzávalók vannak itthon :-).
De igazán nem is erről akarok írni.
Tegnap délután felhívott a Húgom, hogy segítséget szeretne kérni. Kapásból elkezdett kattogni az agyam, hogy mi az, amiben ÉN tudok neki segíteni. Aztán kiderült, hogy ugyi tegnap volt Anyujának a szülinapja és megígérte, hogy meglepi őt vmi fincsi vacsival. Vmikor régebben, egy szintén családi összeröffenéskor csináltam currys csirkét és az nagyon bejött nekik, gondolta ez lesz a meglepi, csakhogy nem tudta, pontosan hogy is kell elkészíteni. Sztem elég jó választás volt, mivel totál egyszerű megcsinálni. Elmondtam, mit és hogyan kell, az apró trükköket is belevéve.
Persze a lökött csajszi azért felkészítette az ünnepeltet, hogy nem árt, ha napközben jól bekajál, mert ki tudja, mi fog "kisülni" a kreációjából. :-)))
Úgy tűnik, sikere volt a dolognak, mert ma a következő sms-t kaptam:
"Szia! Elsöprő siker volt tennap. köszi a tippet! puszi!"
Most őszintén? kell ennél több? :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr29528946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása