Meglepi

2008.06.20. 11:28

Ritkán mondom, hogy imádom az Apeh műintézményt, de most tényleg így van.
Történt ugyanis, hogy ránéztem a folyószámlámra, hogy az öcsém átutalta-e az ígért pízt, azaz amivel tartozott. Korrekt volt, már tegnap átküldte. Viszont nem hittem a szememnek!
Mivel ebben a hónapban kiköltekeztem jól, csak a maradék manira és az öcsém által átküldött píz összegére számítottam. Aztán jött a meglepi. Először nem is értettem, honnan lett ennyi manim, de nem túl lassan leesett, hogy talán az Apeh píz jött meg.
Már totál elfelejtettem, így igencsak jólesett, ráadásul a pontos összegről lövésem sem volt, mert az idén kivételesen a Zuram csinálta az adóbevallásomat.
Tudom, nem kell szeretni az Apehot, mivel ugyi ez amúgy is az én pénzem, de most mégis nagyon örülök :-). Lehet, hogy hülye vagyok, de az ilyen manik nekem amolyan talált pénzek.
Igencsak bírom a meglepiket, főleg ha ilyenek. Két hét múlva meg fizu!
Juhéjjj! Még nyugodtabb lélekkel lehet tervezni a babaszobát! :-).

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr88530444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása