Nah végre sikerült eljutnom az utolsó előadásra, aminek két része volt. Az egyik a szülőszobalátogatás, a másik pedig a relaxációról szólt. Engem leginkább ez utóbbi érdekelt és a múltkor nagyon elkeseredtem, mert akkor még úgy volt, hogy a mai előadás el fog maradni. Aztán megtudtam, hogy szerecsémre mégiscsak megtartják. Ma amúgy is be kellett mennem Dilidokihoz, így könnyebb volt megszerveznem, hogy el tudjak menni.

Reggel a Zuram bevitt a városba, Dilidoki után pedig találkoztam egy nagyon régi barátnőmmel az Ikejában. Így tök jó volt, mert 100 év - na jó! csak 15 - után végre össze tudtunk futni egy jó kis dumapartira, kajáltunk egyet és nem a baromi melegben kellett mászkálnom, hogy elüssem az időt. Tiszta haszon. Jól éreztük magunkat. Aztán nagyon kedves volt, mert eldobott az Aréna plázához, mert el kellett vmit intéznem, bár onnan már taxival mentem tovább a Sotéra. Utálok taxira költeni, egyszerűen sajnálom rá a pénzt, de most két okom is volt, hogy ilyen luxusban utazzam. 1. nagyon meleg volt, 2. kicsit késésben voltam, így meg nem kellett sietnem, még esélyt sem adtam, hogy befeszüljön a pocakom. Már jól jártam. Azért vicces volt, mert a KeletiPu előtt állt egy halom taxi, de egyiken sem volt "felségjelzés", így nem sok bizalmam volt irántuk, de szerencsére előrébb állt két másik autó is, így hozzájuk mentem. Épp beszélgettek és én illemből a bal oldalit kérdeztem meg, hogy szabad-e, mert ő volt közelebb a kijárathoz, de ő átpasszolt a másik kocsinak. Korrektek voltak. Az én taxisom jó fej volt, poénkodott, hogy biztos azért nem hozzá mentem, mert annyira csúnya, de megnyugtattam, hogy nem, csak nem akartam köztük vitát, így azt választottam, aki előrébb állt. Totál normális volt a pasi, és még el sem késtem. Ja! és persze légkondis volt a kocsi, szóval simán megérte.

A tanfolyam is elég érdekes volt, szimpatikus volt, aki tartotta és nagyon tetszett a relax és a légzésgyakorlás is. Szerencsére nem volt ismeretlen, mivel maga a lazítás totálisan ismerős volt, mert nagyon hasonlított az agykontrollon tanultakkal. A légzés meg érdekes volt, remélem, tudom majd használni, bár tervezem, hogy azért szeptembertől végig szeretném járni a köv. tanfolyást. Benedek folyamatosan mocorgott, totál elterelte a figyelmemet, bár igyekeztem koncentrálni. Hihetetlen aranyos volt, nagyon imádom a mi Kiffiúnkat! Bízom benne, hogy a szülésnél majd flottul 1ütt tudunk működni.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr34537774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása