Aggódás, me az kő'

2008.06.25. 09:06

Az éjszakám elég húzós volt, egyszerűen nem tudtam kiverni a fejemből a tegnapi hallott tragédiát, nagyon rosszul aludtam, folyamatosan aggódtam, hogy minden rendben van-e a babómmal. Benedek reggel is még elég lusti volt - tiszta anyja! :-) -, aztán finoman, de jelentkezett. Remélem, csak a nagy meleget nem bírja, meg tegnap elfáradt, ezért van így belassulva. Azért reggeli után már kicsit összeszedte magát. Megígértem neki, hogy ma pihizünk, csak délután kell majd elmenni a háziorvoshoz, majd Dokibácsihoz a szokásos havi vizitre. Bevallom, azért megnyugtat, hogy éppen ma megyünk hozzá. Tudom, hogy minden rendben van, mégis aggódom. Há' noooooormális vagyok én?

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr41538321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maya 2008.06.25. 13:07:01

Persze, hogy normális vagy... De aggódni is csak ésszel szabad... Benedek köszöni szépen, tök jól elvan odabent... Te vigyázol magadra, nem pörögsz túl, vigyázol a hasadra..

Aggódni szabad... Tévét nézni néha nem kell... Engem is felhívott anyu, hogy "Hallottad, hogy meghalt a kisfiú?......"
No comment...

Ha aggódom a lányom után, nem vállalok többé gyereket............ Most van két fiam........... (meg titkolt félelmeim, hisz emberből vagyunk)

Ügyesen, okosan, Nagylány... Írj, ha aggódhatnékod van, kibeszéljük...

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2008.06.26. 06:24:52

És még mennyit fogsz aggódni! Miután megszületik Benedek majd még többet! A szülőség ezzel (is) jár. De tuti minden rendben van a kis sráccal, a dokid is ezt fogja ma mondani! Puszi

Lusthie 2008.06.26. 12:29:51

Az tuti :-) mármint, hogy mostmár az egész életünk egy aggódás. De kit érdekel? :-))))
süti beállítások módosítása