A 22-es csapdája

2008.06.26. 10:18

Tegnap voltunk Dokibácsinál. Persze kismami aggyal elfelejtettem néhány dolgot megkérdezni, de én már csak ilyen vagyok.

Első reakció: 22. De jó! :-)))

Aztán megmutattam az elmúlt időszakban beszerzett leleteimet, majd megvizsgált. Ítélet: zárt méhszáj, hátsó fali méhlepény - "ennek örülünk" -, 550 g-os babó. Szépen fejlődik, épp akkora, amekkorának lennie kell. A múltkori pécsi kórházasdi papírka alapján annyit közölt, hogy ez egy jel volt, nagyon jól tudja, hogy pörgős vagyok, úgyhogy fogjam vissza magam, sokat pihenjek és igenis nem baj, ha a Zuram ezt szigorúan be is tartattja velem. Túl sokáig készült ez a baba, nem kéne szórakoznom. Na tessék! De igaza van. Úgyhogy pihi ezerrel.

22-es csapdája. Itthon vagyok, lenne időm mászkálni, de nem kockáztatok. Pedig ma még a kocsi is itthon van. Csábító, mi? :-)))

No és akkor a heti pocakfotók, ismét alulöltözve :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr55540087

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: فنادق تايلاند بوكيت 2018.03.04. 09:56:24

Bicikli bolt - A kerékpár defektről - Bicikli bolt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sóginéni 2008.06.26. 12:18:49

tessék a pasiknak szótfogadni. semmi elcsábulás. mások sokat adnának egy kánikulai pihiért :)

Lusthie 2008.06.26. 13:04:06

Igenis! értettem! :-)
süti beállítások módosítása