24

2008.07.09. 21:53

No és nem a sorozatról van szó :-). Holnaptól átlépünk a 25. hétbe, a pocóm és Benedek meg rohamosan növekszik. Végülis ez a dolguk :-).

És a szokásos heti pocakfotó, most fürdőruciban, merthogy tegnap előszedtem az összes fürdőruhámat, hogy egyáltalán mi az, ami még kinéz vhogy rajtam. Anno, én naiv azt hittem, hogy majd milyen jók lesznek az egyberészes dresszeim. Na ja! Tényleg jók, csak éppen most rám nem. Elég vicces, mivel annyit nem nyúlnak, hogy a vállpántja is felérjen oda, ahova kell :-). Viszont találtam két kétrészest, ami még elmegy a tömegben. Bár nem is tudom, miért fordítok erre ekkora gondot, mivel vízbe úgysem mehetek.

És a fotók:

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr44560358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.07.10. 08:50:27

Nagyon szép még mindig a pocakod :) Szerintem csini vagy a fürdőruciban, nyugodtan mehetsz a tömegbe ;)

Maya · http://qqcs.blog.hu 2008.07.10. 09:45:00

Naaaaaaaagggggyon komoly :D
Nagyon édes vagy :) Igen, szerintem is helyes a pocód :)
Csak így tovább! Ja, pussz a kis bentlakásosnak is ;)

Lusthie 2008.07.10. 10:02:55

:-) köszi PandaDorka! Bár ugyi sajna vízbe nem nagyon mehetek, a napot meg nem bírom, szóval max. majd a fáknak fogom mutogatni :-)
Pusssz Maya neked is :-)

Niki- picurAnyu 2008.10.06. 15:21:39

Gondoltam visszakeresem, neked mekkora pocakod volt 24 hetesen. :)
És hogy mekkorát nőtt azóta. :O

Lusthie 2008.10.06. 17:42:04

hááát durván mégegyszer ekkora most :-))))
de neked is van kb. ekkora, ha jól emléxem, ugyi?

Niki- picurAnyu 2008.10.07. 17:58:03

Ááááááá, közel sincs ekkora. :)
süti beállítások módosítása