Kánikula vs viharos hüsi

2008.07.14. 12:11

Ti mit szerettek jobban? A kibírhatatlan kánikulát vagy a hűvös, ámde viharos időt?

Gyerekként nagyon imádtam a meleget, de akkor még vhogy más volt, órákon át kint lehetett lenni a napon. Mostanság piszok nehezen bírom, éjszaka is eléggé szenvedtem, pedig nem volt annyira gáz. Most nagyon élvezem, hogy végre kicsit lehült a levegő.

A vihart világéletemben utáltam, a villámlástól, dörgéstől a mai napig félek. Szóval semmi sem jó. Legalábbis nekem nem. Ma pedig mindkettőben volt részem. Azaz vicces, mert felváltva hol szakad az eső és úgy beborul, hogy lámpát kell gyújtani, hol 7ágra süt a nap, bár ezerrel fúj a szél. Ki a fene tud ezen kiigazodni? Én vagyok csak ilyen kis nyápic? Sztem azért nyáron legyen nyár, de csak  épp annyira meleg, hogy az utcán is meg lehessen maradni, magyarul ne legyen 40 fok. Na jó! már 35 se :-). De asszem ezt régen bebuktuk.

Ezt ma sikerült "alkotnom", csak ennyire volt sötét:

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr3535915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

picuranyu · http://picurom.freeblog.hu 2008.07.14. 13:25:54

Egyértelműen a hüvős, viharos időt. :) Régebben alig vártam, hogy jöjjön a meleg, ma már kész szenvedés nekem. :( Nem tudok aludni, majd meg főlök, minden mozdulat nehézséget okoz. :)) És ma este olyan jót aludtam miközben kint fújt a szél, esett az eső, hogy az hihetetlen. :)

Lusthie 2008.07.14. 13:55:19

Lehet, hogy öregszünk? :-)

picuranyu · http://picurom.freeblog.hu 2008.07.14. 14:01:16

:)) Én arra gondoltam, hogy nem lehet, hogy babát várunk? ;) Lehet, kéne tesztelnünk. :))

Lusthie 2008.07.14. 14:17:17

rajtam már a teszt nem segít :-)
1ébként én előtte sem bírtam a nagyon meleget.

Niki- picurAnyu 2008.07.14. 14:20:38

:))
Pont pár napja olvastam egy blogban egy eszmefuttatást, és nagyon megfogott. A lényege az volt, hogy mielőtt a baba jönne, boldogan fekszünk ki a napra, igyekszünk a strandon a legjobb helyet kifogni. ... Aztán megérkezik a kicsi, és egyik napról a másikra már az árnyékben fekszünk le, hidegen hagy minket a napozás, és a legtutibb hely a gyerekmedence mellett van. :)
Azt hiszem ez a sors vár ránk is jövő nyáron. ;)

Lusthie 2008.07.14. 16:02:38

Ez engem már annyira nem zavar. Már tavaly sem tudtam megmaradni a napon. Vhogy mostanság sokkal melegebb, kellemetlenebb, mint régen
süti beállítások módosítása