Erdő szélén...

2008.07.15. 12:16

Emlékeztek erre? Napok óta ez jár a fejemben.

"Erdő szélén házikó,
Abban lakik nagyapó,
Lám egy nyuszi ott robog,
Az ablakán bekopog:
Kérlek, segíts én rajtam, a vadász a nyomomban!
Gyere nyuszi sose félj, megleszünk mi kettecskén!"

 

Emlékeim szerint mutogattuk is, hogy miről énekelünk, de arra már nem emléxem, hogy mikor mit. A házikónál ok, de hogy a nagyapónál és a többinél... Tudtok segíteni?

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr22568364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

picuranyu · http://picurom.freeblog.hu 2008.07.15. 12:39:41

:) Sajnos arra nem emlékszem, hogy mutogattuk el. A versre élénken emlékszem, de az eljátszására nem.
Én múltkor a Mókuska, mókuskánál akadtam el. Mármint egészen pontosan ott, hogy
"leesett, leesett, eltörött a lába. Doktor bácsi ne gyógyítsa meg ... a mókus és ... ment." Na, a pontoknál akadtam el, és majd megörőltem. :) Aztán kinyomoztam. :)

Lusthie 2008.07.15. 13:49:04

nah ezt már végképp nem ismerem :-)

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.07.15. 19:11:39

Huncut ez a mókus újra fára megy :)) Dóri nagy kedvence. Majd meglátjátok, ha megszületnek a babák, jobban fogjátok ezeket a dalokat ismerni, mint az abc-t :))
Ezt a mutagatósat nem ismerem, vagyis a versikét igen, de mi nem mutogattunk hozzá.

Matazeqi 2008.07.15. 22:14:13

Hja.... Eljön az az idő, amikor a mesékben, versikékben, mondókákban vérprofi és naprakész az ember, de hogy esetleg konkrétan mi megy a tévében, arról két és fél éve fogalmam sincs :D

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2008.07.15. 22:42:07

Húúú most írjam le? Mondjuk én úgy ismerem, hogy "ablakában nagyapó".
Nagyapót mi úgy mutogatjuk, hogy két-két ujjunkkal kört formálva a szemünk elé tesszük, mint egy szemüveget.
"nyuszi ott robog", nyuszi fülét mutogatjuk a mutató és középsőujunkkal
"az ablakán bekopog" értelemszerűen kopogunk valamin, én séta közben mindig a fejemen kopogtam, amit Kitti nagyon imádott, mindig rötyögött rajta.
Kérlek segíts én rajtam: nem tudom miért, de ezt úgy mutogatjuk, hogy a két kezemet a fülemre (fülem alá?) teszem (mint amikor alszom)
a vadász a nyomomban: a hüvelykujjunkkal és a mutatóujjunkkal puskát imitálok és célzok:-)
gyere nyuszi stb.... mi tapsolni szoktunk rá (de úgy is szokták, hogy megöleli az anyuka a gyerkőcöt).
Húúúúú értettél ebből valamit? Majd egyszer levideózom (ha eszembe jut) és Kitti elmutogatja neked, OK?:-))

Lusthie 2008.07.16. 12:17:23

Beso: tényleg! lehet, hogy ablakában, de a neten így találtam.
Ezaz! nagyapó+szemüveg! jujjj köszi!!!!!
totál jól leírtad, de jöhet a vidijó is :-))))))

Vikicicca 2008.07.17. 10:06:48

Halihó! ÉS ezt ismered? NEkem gyerekkoromban ez a mutogatós volt a kedvencem:
Útra kél a pettyes katicabogárka
Megnézi mi újság a kerek világban.
Hívja a gyöngyvirág, hívja a vadrózsa.
Ide is, oda is bekukkant egy szóra.

Nagybajuszú cincérek sétálgatni mennek.
Tóparti szúnyogok kalapot emelnek.
Estére elfáradt katicabogárka.
A tarka pillangó hazatalicskázta.

Lusthie 2008.07.17. 10:27:55

Viki: nem, nem ismerem, de aranyos. Hogy kell mutogatni? :-))))
Ezt az oldalt meg most találtam:
ludens.elte.hu/~tir/vers/avwbob.htm

Vikicicca 2008.07.17. 14:22:19

Jövő héten beizzítom a webkamerám és elmutogatom neked! :)
süti beállítások módosítása