25!!!

2008.07.16. 12:13

Ez bizony a betöltött hetek száma! És eddig még nem írtam sosem, mert annyira nem foglalkoztam a dologgal, de 105 nap van még hátra! Nagyon furi, hogy már csak ennyi és a kezemben tarthatom a kiffiamat.

Tegnap, a babaszoba pakolászása közben kicsit leücsörögtem a hintafotelomba és Bendivel beszélgettem, hogy imádom a mostani állapotot, de azt is elmondtam neki, hogy mennyire várjuk már mindketten, hogy a kezünkben tarthassuk. Nagyon elérzékenyültem, furi volt. No és hogy áll a babaszoba? Azt nem mondanám, hogy sehogy, mert apránként azért ki fog ürülni, ráadásul tegnap elég nagyot haladtam vele. Jóvan, nem kell már nagy rumlira gondolni, tényleg nincs sok cuccmák bent. Már csak 1-2, viszonylag nagyobb doboz van, amik már át vannak nézve és arra várnak, hogy a Zuram átvigye őket a vendégszobába. Aztán augusztusban festés, ill. a 7végén végre elmegyünk bútort is nézni. Azaz konkrétan megnézzük, amit már kinéztem. Kezd izgi lenni a helyzet!

No és a szokásos heti pocakfotó, a szokásos "szerkóban":

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr1569606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.07.16. 16:49:14

Még mindig gyönyörű vagy! Csak a pocakod nő ;) Majd a szobáról kérünk képeket, ha elkészül!

Maya · http://qqcs.blog.hu 2008.07.16. 17:58:39

Nagyon szép, igazi fiús pocó... Nagyon szépen haladtok! Azért, a pakolászás közben tudod, pihi, pihi, pihi...

(Pénteken leszünk 10 éves házasok............ Ez is szép szám...)

Lusthie 2008.07.16. 18:29:28

Köszi lányok a bókot, zavarba hoztok.
Maya: ma nem is pakolásztam ám :-) Viszont egész nap a géppel az ölemben ücsörögtem, úgyhogy asszem le is dőlök...
Gratula az évfordulóhoz!
PandaDorka: lehet, hogy így is le fogom fotózni, legalábbis üresen :-)

picuranyu · http://picurom.freeblog.hu 2008.07.16. 19:09:03

Gratulálok! :) A képet pedig izgatottan várom. :)
süti beállítások módosítása