26 hetes kontroll

2008.07.23. 21:51

Jelentem, ezennel átléptünk a 7. hónapba. Tegnap belegondoltam, hogy na most kezd csak igazán izgi lenni a dolog. Persze para még azért nincs a szüléstől, viszont jó érzés, hogy már nincs sok idő hátra, hogy végre a kezünkben tarthassuk a mi kisfiúnkat. Na jó! azért ma megfordult a fejemben, hogy ha a szüléstől nemis, de attól viszont kicsit tartok, hogy időben beérünk-e majd a kórházba.

Ma megvolt a szokásos havi dokilátogatás. Benedekkel minden rendben. Fejfekvéses a drága, a qqcs közben meg jó nagyokat is rúgott. Úúúúúgy imádom! A méretei alapján épp akkora, amekkorának lennie kell és már 993 g! Ezen azért meglepődtem, mert úgy gondoltam, hogy olyan 800 g körül lehet.

A terheléses vérvételem és a pisi eredménye is meglett. A terheléses tökéletes (0' 4.4, 60' 4.0) és a vizeletvétel is jó lett. Dokibácsinak ezekkel 1ütt megmutattam a 4D vizsgálat eredményét, amin rajta van, hogy vesetágulattal "büszkélkedhetek". Ezen felbuzdulva mindkét vesémet megnézte és valóban, a balban kisebb, a jobban nagyobb tágulat van. Ítélet: kéthetente pisivizsgálat. Azért aggaszt a dolog, mert ugyi gyerekkoromban vesemedence nagyobbodásom, vesevérzésem és vesehomokom volt. Utóbbi a mai napig is időnként elő szokott fordulni. Dokibácsi is mondta, hogy erre figyeljünk nagyon. Bízom benne, hogy ennél rosszabb nem lesz! Ja és úgy néz ki, hogy lassan, de biztosan elérem a lombik előtti súlyomat! Sose hittem volna, hogy a Zuram valaha is azt fogja mondani a hízásomra, hogy na végre! :-)

Babóról fotó nincs, mivel itt nem szoktam kapni, csak vidijó felvételt, de ha a Zuram bedigitalizálta, talán abból is tudok majd kiollózni képet. Addig pedig a szokásos heti pocakfotók:

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr17580460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.07.24. 08:00:44

Még mindig szép a pocakod ;) Már majdnem 1 kiló :) Azért az komoly súly :)

Matazeqi 2008.07.24. 12:12:04

Csúúúúúúúúúúúúúúúúúúcs :D De mosttól figyelj jobban picit rátok... A neheze, a kényelmetlen rész most jön...

Millió pussz! Maya

Lusthie 2008.07.24. 13:20:56

Köszi lányok! Panda: nekem mondod? és ugyi ez csak Benedek!
Maya: sejtem...

Maya · http://qqcs.blog.hu 2008.07.26. 10:00:09

Ügyi leszel.. :) Tudom ;) Pussz...
süti beállítások módosítása