Angyali Édesanya

2008.08.03. 19:17

   Egyszer volt, hol nem volt, egy gyermek megszületni készült. Egy napon a gyermek így szólt Istenhez: "Azt beszélik, holnap leküldesz a földre. De hogyan fogok ott élni, hiszen olyan kicsi és védtelen vagyok."
    Isten azt válaszolta: "A sok angyal közül kiválasztottam egyet neked. Várni fog téged és vigyázni fog rád."
   "De... - mondta a gyermek - itt a Mennyországban nem csinálok mást csak énekelek és mosolygok. Erre van szükségem, hogy boldog lehessek!"
   Isten így szólt: "Az angyalod mindennap fog énekelni neked. És érezni fogod az angyalod szeretetét, és boldog leszel."
   "És... - mondta a gyermek - hogyan fogom megérteni az embereket, ha nem értem a nyelvüket?"
  "Az könnyű - mondta Isten. Az angyalod meg fogja tanítani neked a legszebb és legédesebb szavakat, amiket valaha is hallani fogsz, és az angyalod türelemmel és gondossággal meg fog tanítani beszélni."
   A gyermek fenézett Istenre, és így szólt: "És mit fogok tenni, ha veled akarok beszélni?"
   Isten rámosolygott a gyermekre, és azt mondta: "Az angyalod össze fogja tenni a kezeidet és megtanít imádkozni." A gyermek azt mondta: "Úgy hallottam, a földön rossz emberek vannak. Ki fog engem megvédeni?" Az Istem megölelte a gyermeket, és azt mondta: "Az angyalod óvni fog téged akkor is, ha ez az élete kockáztatásával jár!"
   A gyermek szomorúan nézett, és így szólt: "De mindig szomorú leszek, mert nem láthatlak téged."
    Istem megölelte a gyermeket: "Az angyalod mindig beszélni fog neked rólam, és meg fogja mutatni, hogy hogyan juthatsz vissza hozzám, habár én mindig melletted leszek." Ekkor nagy békesség volt a Mennyben, de már hallani lehetett a földi hangokat.
   A gyermek sietve megkérdezte: "Istenem, ha most mennem kell, kérle, áruld el nekem az angyalom nevét!"
    Isten így válaszolt: "Az angyalod neve nem fontos...
Egyszerűen csak így fogod hívni":

                                                           ANYA!

 

forrás: Görög Katolikus Szemle, XIX. évfolyam 7. szám, 2008. július

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr100598693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

picuranyu · http://picurom.freeblog.hu 2008.08.04. 07:43:19

Ezt már több helyen is olvastam, és mindig elsírom magam rajta, annyira szép. :)

Lusthie 2008.08.04. 07:56:54

Ezzel még nem találkoztam, viszont alig bírtam felolvasni a kocsiban a Zuramnak, az utolsó szót meg már ki sem tudtam mondani :-)

Lusthie 2008.08.04. 10:02:51

Panda: na puff neki! ez van, ha az ember felületesen olvas. De mentségemre váljék, az ilyen küldözgetős pdf-eket már elvből meg sem nézem, ill. a "mac"immal macerás is

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2008.08.04. 22:42:22

Csatlakozom az előttem szólókhoz!
süti beállítások módosítása