Egy tartalmas nap...

2008.08.11. 11:44

...hatékony vásárlással.

Szombaton végre eljutottunk odáig, hogy elintézzük a még hátralévő NAGY DOLGOKAT. Ezalatt értsd többek között: Bubaszoba-bútor. Szóval ugyi a Brendonban indítottuk a sort. Még a qqcs előtt, kb. negyed óra alatt vettünk 1-2 kisebb, ámde annál kevésbé otthagyhatatlan cuccost, mint babakanál, ill. volt néhány kuponom is, úgyhogy Benedek kapott egy baris vastag takarót és egy készségfejlesztő könyvecskét, amit majd az ágya végébe tudunk rakni.

A qqcs után irány a DM, ahol egy kisebb vagyont hagytunk, viszont van már bébipelusunk, popsitörlőnk, ingyen cumink és ingyen szoptatós teánk, köszönhetően a szomszédasszony-barátnőmnek. Tényleg nem kevés pízt költhettünk ott a többi egyéb háztartási cuccal 1ütt, mivel még ajándékba is kaptam egy halványlila sálkendőt :-).

DM után a Bricoban kötöttünk ki, ahol szert tettem egy helyes kis zöld békára, ami elvileg játéktartó, de én Bubaruha szennyestartónak fogom használni. No és megvettük a festékeket is, úgyhogy ha minden igaz, jövőhéten ki is festjük a szobát.

Mondanám, hogy itt már kezdtem elfáradni, de meglepő módon, elég jól bírtam. A következő állomás a Kika volt - hamival egybekötve -, mert a Zuramnak meg akartam mutatni, hogy esetleg mit lehetne bölcső helyett venni. Ez egy félkör alakú ágy, azaz konkrétan egy fél ágy, amit a hálóba, a nagy ágy keretére tudunk erősíteni. Előnye, hogy később átalakítható etetőszékké és kisebb helyett foglal, mint egy bölcső, hátránya pedig, hogy nem lehet ringatni, de arra ott lesz a hintafotelom, így legalább Buba nem fogja megszokni, hogy ring az ágyikója. Remélem, tényleg be fog válni, mert a Zuramnak is tetszett, így megrendeltük.

A Kika után gyorsiramban az Auchan gyogyitárja és a Decathlon következett, utóbbiban átvettem a Zuram szülinapi meglepijét, majd a végső állomás az RS volt. Hihetetlen, de végre megrendeltük a bútorokat!!! Lesz egy szép kis szekrény, ami nem is olyan kicsi és egy kombi ágy, ami tulképpen egyben van a pelenkázóval, később pedig heverővé és komóddá alakítható.

Annyira jó, hogy már itt tartunk. Most már tényleg csak pár apróság hiányzik, mint pl. függöny, ágynemű, de ezeket csak akkor szeretném megvenni, ha már totálisan be van rendezve a szobácska. Bízom benne, hogy ez is hamarosan bekövetkezik, már tényleg nem rajtunk múlik a dolog. Összességében jól elfáradtam, ráadásul miután hazaértünk, még sétáltunk egy baromi nagyot Kutyival. Még sosem éreztem ilyet, de a végén már alig bírtam menni, olyan volt, mintha apró kis dudorok lennének a talpamon. De kit érdekelt? Jó és hatékony volt az egész, és talán már nem is lesz szükség egy újabb ilyen fárasztó napra. Királyság!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr67609495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2008.08.11. 20:19:48

Hú de ügyesek voltatok. :) És most már lassan tényleg meglesz minden! (Bár, ahogy nézem a számlálódat, már csak 11 hét) :) Olyan izgi lehet vásárolgatni!

Maya · http://qqcs.blog.hu 2008.08.11. 22:20:35

Szió! Sokat gondolok rád, rátok mostanság... Olvasgatlak is bőszen.. De (nem anyáskodom, nem túlaggódom - bár szokásom lett...), óvatosan jelzem, vigyázni magatokra! Ne hajtsd túl magad...

Amúgy, ügyik voltatok, igen :) És már alig van hátra :D

Lusthie 2008.08.11. 22:31:51

Már csak 11 hét???? jajjjjj. Bizony, izgi, de az méginkább, hogy vajon meglesznek-e addigra a bútorok, ill. a babakocsi, bár utóbbit szept. elejére ígérték.
MAya: köszi az aggódást, most tényleg nem hajtottam túl magam, egyszerűen elfáradtam. A sok mászkálás közben azért mindig volt pihi is :-)
süti beállítások módosítása