A legújabb járgányunk

2008.08.14. 22:04

Végre valahára megszereztük!

Kicsit elegem lett, hogy a fórumon, ahova irogatni szoktam, már szinte mindenki megvette a saját kis járgányát, mi meg júniusban megrendeltük és még semmi. Igaz, szeptember 1-ig ígérték, hogy meglesz, de én már csak ilyen kis türelmetlenke vagyok, úgyhogy tegnap rájuk telefonáltam. Egy nagyon szimpi csajszi vette fel, aki mondta, hogy most kaptak egy listát az importőrtől, de még nem tudja, hogy mi van rajta, vissza fog hívni. És így is tett. Visszahívott és kiderült, hogy összesen két olyan babakocsit hoztak be, amilyet én rendeltem, úgyhogy az egyikre le is csapott, ma már lehetett is érte menni. Azaz még tegnap ígérte, hogy este vissza fog hívni, hogy tényleg meglesz-e mára, de nem hívott. Itt azért kicsit kezdtem gyanakodni - az a fránya kisördög! -, de reggel minden kétségem elszállt, mikor fél 10-kor csörgött a telefonom, és a csajszi volt, hogy megvan, lehet érte menni. Hozzáteszem, 10-kor nyitnak, és mikor telefonált, épp az órát nézegettem, hogy mikor hívhatom őket, de megelőzött a lány.

Végülis nem tudom, hogy tényleg ilyen szerencsém volt-e, vagy szimplán az éppenmostjöttmegdemindjártutánanézek szövegnek dőltem be, de igazán nem érdekel, a lényeg, hogy végre megvan, ma elhozta a Zuram. 1ébként most inkább naiv leszek, és a szerencsémnek tudom be, mivel a Férjem is mondta, hogy nagyon rendesek voltak, még bepakolni is segítettek neki, no meg anno, mikor megrendeltem, nekem is ugyanilyen tapasztalatom volt velük. Bírom, hogy vannak még üzletek, ahol a vevő a fontos.

Nem semmi mekkora dobozban érkezett a dolog, konkrétan az autó hátsó ülése tele volt vele. Darabokra volt szedve, először azt sem tudtam, hol kezdjek neki, de aztán belejöttem. Tulképpen nem is volt nehéz összeszerelni, elég jó leírásokat adtak hozzá. A sportkocsi részét végül zacsikban hagytam, mivel arra most úgysem lesz még szükségünk. 1ébként kicsit izgultam, hogy valóban azt kapjuk-e, amit megrendeltünk, de totálisan kellemesen csalódtam. A színe olyan, amilyennek képzeltem, ráadásul meglepi volt a pelenkázó táska is, ami nem az a hagyományos válltáska, hanem hátizsák, de az a keresztberakós. Ja! Édes volt a Zuram, mert bevallotta, hogy mikor kibontották az üzletben a dobozt, kicsit aggódott, hogy biztos, hogy ezt rendeltem-e, merthogy banánzöld, de beszéltünk telefonon is, úgyhogy valszeg megnyugtathattam, mert elhozta :-). Persze ezt utólag tudtam meg :-). Jajjj nagyon bele vagyok szeretve a járgányba, köszönet érte Anyósoméknak! És ezennel megvan Benedek első komoly "tartozéka" :-).

No és a lényeg:

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr59615976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szilvi 2008.08.15. 08:29:26

Nem csodálom, hogy bele vagy zúgva a Bubaverdába. Nagyon szuper! :-)
És már nem is kell sokat várni az első tesztkocsikázásra. 75 nap, azt már féllábon is, nem igaz? ;-)

Lusthie 2008.08.15. 08:48:14

:-)))) Köszi! ugyi milyen széééééééééép?
Azért inkább maradok kétlábon, így is az előredőlés veszélye fenyeget :-)

Niki- picurAnyu 2008.08.15. 13:23:03

Juj de klassz lehet, ha már megvan ez is. :) Fogadjunk, hogy tologattad már a gyerekszobában, ugye? ;)

Lusthie 2008.08.15. 13:44:25

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ dehogy! miből is gondolod? :-)))) Mondjuk kb. 4x építettem már át :-)

Niki- picurAnyu 2008.08.15. 14:04:13

ÁÁÁÁÁÁ, akkor nem is foglalkozol vele nagyon, ugye? ;)

Lusthie 2008.08.15. 15:59:01

:-) mostmár csak nézegetem, ahányszor eljövök a babaszoba előtt :-)

Niki- picurAnyu 2008.08.15. 19:45:04

Akkor haladsz. :) Elég intenzíven. :)))

Lusthie 2008.08.15. 22:23:36

Bizony! Főleg, hogy a holnapi festés miatt már átköltöztettem a vendégszobába, ahol viszont mindig zárva az ajtó :-)))

Niki- picurAnyu 2008.08.16. 10:03:36

Veszélyesen profi vagy. :)

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.08.16. 10:17:37

Nagyon jó járgányotok van! Öröm lesz vele sétálni, az tuti ;)

Lusthie 2008.08.17. 14:47:36

PicurAnyu: simán :-))))

PandaDorka: már alig várom :-))))
süti beállítások módosítása