Fogorvosnál

2008.08.25. 14:46

Nah ma megvolt a második kör is. A múltkor ugyi azért kellett mennem, mert szükség volt a Kiskönyvbe pecsétre, ill. nem szép dolog, de két éve voltam Dokinénimnél utoljára, így már nagyon aktuális volt, hogy megnézzen. Akkor piszok boldog voltam, mert ennyi idő után is totál rendben voltak a fogaim. Akkor megbeszéltük, hogy még 1x, a 7. hónapban menjek, mert ő ilyenkor vissza szokta rendelni a Kismamákat, hogy leszedje a fogköveket. Nagyon örültem, mert tény, hogy fogmosásnál eddig sem vérzett az ínyem, de ugyi igazán akkor derült ki, hogy tényleg minden rendben, miután leszedte a köveket. Aranyos volt, mert folyamatosan kérdezte, hogy bírom, de emlékeztettem, hogy a csonthártyagyulladásos foghúzás után ez már csak sétagalopp :-). Szóval most szépséges fehér és fogkőmentes fogacskáim vannak.

No és azt is megjegyzem, és nem is mellékesen, hogy végre a Zuram is eljött velem. Igaz, nem kicsit hátbatámadtam, mivel a tudta nélkül jelentettem be, de már naggggggyon aktuális volt. Odafelé ki akart rakni a sarkon, hogy akkor Ő most megy tovább, de szerencsére összeszedte a bátorságát és tényleg velem tartott. Na jó! Persze ez poén volt, bár ki tudja? Bevallom, iszonyatosan büszke vagyok rá, márcsak azért is, hogy egyáltalán eljött, arról meg ne is beszéljünk, hogy szuper ügyesen kibírta, hogy az egyik első fogát érzéstelenítés nélkül tömte be Dokinéni. Nemhiába, Ő az én Hősöm! És azért az sem utolsó dolog, hogy szimpi volt neki a Dokinénim, mert mikor eljöttünk, azt mondta, hogy majd Benedeket is hozzá fogjuk hordani. Nanáhogy! :-))))

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr1632017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2008.08.26. 11:32:27

:) Ügyes és bátor voltál. :)
picurAnyu nagyon fél a csúnya fehér köpenyes orvosoktól, akik belevilágítanak a szemébe, majd közlik vele, hogy "ÁÁÁÁ, még nagyobbra!" Majd előveszik azt a csúnya kampós micsodát, amiről ki tudja hány ember szájában volt már. Br.....
De azért a pecsételésen túl vagyok. :)))

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.08.26. 13:34:15

Te is ügyes voltál, de a Zuradnak külön dicséret jár ;)

Lusthie 2008.08.26. 21:19:33

Köszi csajok! Életem első és egyetlen fogdokinénije, akitől egyáltalán nem félek!
PicurAnyu: anno én is rettegtem már napokkal előtte....

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2008.08.27. 07:44:47

Én is megtaláltam azt a fogorvosnőt, akitől nem félek:-) Mármint a keezléstől:-)

Lusthie 2008.08.27. 11:31:28

Beso: ugyi mennyire nehéz rátalálni az igazira? :-)
süti beállítások módosítása