Egy újabb élmény

2008.08.29. 19:14

Múlt vasárnap hihetetlen élményben volt részem. A Zuram barátjának a Húga volt nálunk, hogy csináljon rólam néhány pocakos fotót. A babaszoba totál átalakult stúdióvá, kár hogy azt nem örökítettem meg :-).

Elég sokat "dolgoztunk", nem irigylem a modelleket, baromira lefáradtam. Persze, most ugyi fáradékonyabb is vagyok és a lányzó se szadizott annyit, mégis azért elég kemény volt. Viszont azt hiszem, megérte. 3 féle stílusban fotózott. Az első adag a szexi, fehérneműs fekete-fehér fotók, a második a dilis, a harmadik pedig a romantikusabb, csinirucisok. Nekem mindegyik nagyon tetszik, de talán a legjobbak a fekete-fehérek lettek, bár abból még csak egy-kettőt láttam.

Bevallom, eleinte kicsit féltem az egésztől, mert így még soha senki sem fotózott, de aztán igencsak belejöttem, baromira élveztem. Azt hiszem, ha Benedek kibújt, majd megkérem a lányzót, hogy csináljon rólunk családi fotókat is.

És egy kis ízelítő:

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr46632547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dagadt 2008.08.29. 23:12:53

nagyon jó kép Dagadt!!!!
lelkesen várom a többit is!!!
:o)))

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2008.08.30. 05:52:57

Még, még, még kérünk a képekből!!!!!!

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.08.30. 08:00:58

Szép lett ez a kép, megmutatja, hogy milyen bensőséges a pocakosság! Még többet!!!

Lusthie 2008.08.30. 11:06:37

Köszi lányok! Sajnos csak néhány fotó van nálam, de az is csak azért, mert az én kártyámmal is csináltunk, de ha a többi is meglesz, teszek még fel. A fekete-fehérek tényleg zseniálisak! :-)

Niki- picurAnyu 2008.08.31. 09:48:57

Kár hogy olyan sötét vagy. (Mármint nem te, hanem a kép.) Vagy csak megint nekem szórakozik a monitorom? :(
De a pocakot azt látom. :))) Szép nagy! ,)

Lusthie 2008.08.31. 11:08:38

PicurAnyu: köszi :-)))) a bókot is :-)
Nem, direkt ezt raktam fel, 1ébként amúgy is ilyen kis romantikusnak lett megvilágítva a szoba :-)

szilvi 2008.08.31. 11:15:20

Továbbra is odavagyok ezért a képért! :-) A többi is nagyon érdekel - ha nem is a nagy nyílvánosság előtt, de mindenképpen szeretnélek fekete-fehérben is látni.

Lusthie 2008.08.31. 22:51:03

köszi Szilvi :-)))))) Ha megkaptam, tuti rakok fel majd a fekete-fehérekből is.
süti beállítások módosítása