Sóginéni

2008.08.29. 11:04

Az elmúlt napok elég komoly izgalmakkal teltek el. Sajnos Sóginénim múlt szombaton bekerült a kórházba, ráadásul aznap utaztak volna Horvátországba. Szegénykéből alul-felül jött minden, valszeg bekapott valamit jól. Ezzel még nem is lenne ugyi túl nagy gond, bár tény, hogy elég pocsék lehetett, csahogy már 17 hetes pocakos. Nemcsak ő, de én is eléggé megijedtem és aggódtam érte, értük, mégis vhogy éreztem, hogy Pocaklakóval minden rendben van. A kórházba tulképpen azért kellett befeküdnie, mert féltek attól, hogy kiszárad, így ezerrel nyomatták belé az infúziót. Közben persze csináltak bacitenyésztést is, amiből konkrétan nem derült ki semmi, azaz annyi, hogy se parazita, se baci nem volt. Ez azért pozitív. Iszonyatosan drukkoltam neki, hogy ne kelljen sokáig bent maradnia, mégis majd' 1 hétig pihiztették, de tegnap végre hazaengedték.

Azért vmi jó is volt az egész heti rosszaságban, mert csináltak neki potyaqqcsot. Na jó! konkrétan azért, hogy kizárják, nem a vakbele vacakol-e, de szerencsére azzal sem volt gond. Viszont ha már uhuzták, akkor természetesen megnézték Pocaklakót is. Vicces lehetett, mert mesélte, hogy mindenki ment mozizni. Mondjuk megértem, mivel ugyi azon az osztályon max. beleket és egyéb nem túl izgalmas dolgokat látnak, egy Pocaklakó viszont sokkal jobb mindennél :-).

A lényeg, hogy rendben vannak és végre otthon!!!

Sóginéni! Továbbra is jobbulást!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr1635482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2008.08.29. 11:16:12

Hála az égnek, hogy minden OK! Jobbulást neki! :)

Lusthie 2008.08.29. 12:51:17

köszi szépen, aranyos vagy!

Boglárka · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2008.08.29. 13:22:09

És azt lehet már tudni, hogy kisfiú vagy kislány lesz náluk?
Jobbulást neki!!!

Lusthie 2008.08.29. 15:50:44

még nem, de jövőhéten megy a hivatalos qqcsra, akkor talán ki fog derülni, most nem nagyon mutogatta magát. De úgyis lány lesz :-)))))

Niki- picurAnyu 2008.08.31. 09:47:38

Nekem is ezt mondták, aztán mégis fütyije van. :)))
Amúgy úgy tapasztaltam, hogy most télen több lesz a kisfiú, mint a kislány. :)

Lusthie 2008.08.31. 11:09:29

Igen, ezt én is érzékelem, most nagyon belehúztak a pasik! Végülis úgyis sokkal több lány van.
A megérzésre visszatérve, én már többszörös tiszteletbeli Banya vagyok :-)))
süti beállítások módosítása