4D

2008.09.08. 21:30

Az utolsó. De tényleg! Benedeknek is megígértem, hogy mostmár békén fogjuk hagyni.

Szóval függő kismami múlt szombatra bejelentkezett 4D-re a 4D-Genesisbe. Egyszer már jártunk náluk és nagyon szimpik voltak. Elég koránra, 9-re kaptunk időpontot, de hősök voltunk és időben odaértünk. Sőt! még kicsit korábban is. Mivel reggeli után és nem sokkal tízórai előtt voltunk, azt sejtettem, hogy Benedek talán nem fog aludni. Igazam is volt. Csak két dolgot nem vettünk számításba. Az egyik, hogy már igencsak nagyfiú, a másik pedig, hogy imádja belefúrni a pofiját a méhlepénybe, úgyhogy most is ezt tette. Végül sikerült kicsalogatnunk, csak akkor meg totálisan felénk fordult, ami szintén nem volt jó, mert ahhoz már nagy, hogy így jó képeket lehessen csinálni. Szóval szegény kiffiam nagyon igyekezett, mégsem lettek olyan jók a fotók, mint a múltkor. A nőci is próbálkozott rendesen, de már láttuk a kispasin, hogy elege van, így szóltunk is neki, hogy hagyjuk abba. Na jó! Kicsit még húztam az időt, de aztán már én is nagyon sajnáltam szegénykét és tényleg megígértem neki, hogy többet nem megyünk 4D-re.

A lényeg, hogy minden rendben van vele, már 2188 g és nagyon úgy tűnik, hogy szinte tök kopi, azaz a tarkójánál látott a nőci néhány pihécskét. Hát úgy tűnik, nem olyan nagy hajjal fog születni, mint én, hanem kopin, mint az Apája. És még igaza is lesz, hogy minek vettem egy kispasinak hajkefét :-).

No és az a pár fotó, amit sikerült csinálni, bár legtöbb képen a fülije, a lába, vagy a kezecskéje van :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr19652707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lusthie 2008.09.08. 21:31:10

fú, de gyors vagy! :-)))

Dagadt 2008.09.08. 22:02:55

nagyon aranyos, Dagadt!!

édes kispasi:o)))

szilvi 2008.09.08. 22:25:24

csinos bubarészletek, nekem tetszenek! :-)

emm · http://bubukedves.blog.hu 2008.09.08. 22:57:56

mekkora ilyenkor a kézméret?

Boglárka · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2008.09.09. 08:43:23

Igen, mi pont emiatt nem mentünk már el 4D-re mert nemsok látszik már egyben, olyan nagy a bébi! :)
Már mindjárt itt az idő, nagyon kiváncsi vagyok a kis kopasz lurkóra :D

Niki- picurAnyu 2008.09.09. 09:17:18

Gyors vagyok, mint a villám, pont kifogtam a frissítésedet. ;)

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2008.09.09. 14:05:26

Tök jó a kép, ami a kezéről készült! Jól látom, hogy kis husis szája lesz?
Biztos nem lesz "pici", ha azt nézem, hogy milyen a súlya már most!

Lusthie 2008.09.09. 21:51:19

Köszi a bókokat.
emm: ott a mérete, ezért is ezt a fotót tettem fel. 5.45 cm :-) A mútkor a talpija volt ekkora :-)
Bogi: igazán én is csak amiatt mentem, hogy tudjam, minden rendben. A másik, hogy a nőci mutatott egy kínai babát, aki már 40+2 hetes volt és tök jól látszódott mindene. Szóval valszeg babafüggő is.
Jajj már én is nagyon kíváncsi vagyok! és a szoba is szépen alakulgat, szóval még bírjon ki 4-5 hetet, aztán jöhet! :-)
Beso: jó kérdés, hogy husis-e a szája. a múltkor kifejezetten vékonykának tűnt, most viszont egyáltalán nem. Lehet, hogy mégis az én vonásaimat örökli? Neked mennyivel is születtek a lányaid?

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.09.10. 09:13:29

Lassan itt a nagy nap, és megcsodálhatod egyben a csöppségedet :) Nagyon édesek a lábujjai :)

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2008.09.10. 12:49:30

Kitti a 41-ik héten 58 cm-rel és ehhez volt 3880 gr. Szonja a 39-ik héten 3160 gr és 54 cm. Az utolsó hetekben hetente 200-250 gr-ot is hízhatnak!:) Megnéztem a kiskönyvemben, Szonja 35 hetesen volt kb. 2200 gr!

Lusthie 2008.09.10. 21:37:58

Beso: az igen! Kitti nem volt kicsi babó! 35 hetesen volt Szonja 2200? Nekem Benedek mai állás szerint, betöltött 32. héten 2300 körüli. Akkor talán nem lesz nagyobb 3500-nál....
süti beállítások módosítása