33

2008.09.10. 10:20

Krisztusi kor. Bár nem hetekben számolva... Nem semmi, de már itt tartunk!

Ma voltunk Dokibácsinál. Benedekkel minden rendben, már 2300 g körül van, úgyhogy igencsak szépen növöget. Sajnos nekem holnap urológus, mert nőtt a tágulat a vesémben és ez nagggyon nem tetszik Dokibácsinak. Hozzá legközelebb 3 hét múlva kell menni. Nah akkor már igencsak be fognak indulni a dolgok, mert előtte ctg! Jujjjjjj, de izgi! Ezután meg már hetente fogunk találkozni. Megkaptam a szülésznő elérhetőségét is, úgyhogy holnap fel is fogom hívni, ill. be is fogok jelentkezni ctg-re. Asszem mostmár igencsak pörögni fognak az események!

és a szokásos heti:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr66656861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hana 2008.09.11. 07:26:07

De szép nagyra nőtt Benedek lakóhelye! Gyönyörű a pocakod! Drukk az urológushoz! Puszi

Boglárka · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2008.09.11. 07:43:09

Huh, ezek már nagyon mozgalmas hetek lesznek! :)
Az utolsó két hétben mát úgy éreztem a szülőszoba a második otthonom :D
Nagyon szép a pocak, nekem ilyenkor sajnos már finoman elkezdett repedezni... :(

Dagadt 2008.09.11. 10:25:19

este benéztem még 10kor mert annyira érdekelt, hogy mi volt a dokinál:o)))
Hű, Dagadt....nagyon szép a pocid!!!!
ez a kis idő már ripsz-ropsz eltelik majd....

szilvi 2008.09.11. 10:37:16

Fantasztikus! De komolyan. :-) És ez már tényleg a finis. Izgi.

Niki- picurAnyu 2008.09.11. 11:03:40

Egyre jobban dől előre az a pocak. Csak nehogy kiessen az a gyerek. :)))

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.09.13. 16:37:35

és a szokásos heti gyönyörű pocakfotók ;)

Lusthie 2008.09.15. 08:16:59

:-) köszönöm szépen a bókokat! bár ide inkább a pirulós fej lenne a legjobb :-)
Öööö még nem írtam le, mi volt az uromókusnál? jujjj! pótolnom kell!
PicurAnyu: Benedek nem hiszem, hogy ki fog esni, max. én pofára! Tegnap el is képzeltem, milyen látvány lennék a hasamon forogva, akárcsak egy felfordított teknősbéka :-)))))))))
süti beállítások módosítása