Babaszoba

2008.09.11. 22:48

Szépen alakulgatunk. A szekrényt már a 7végén befejezte a Zuram, és most végre a kiságyat is sikerült összeraknia, úgyhogy a falipolc kivételével minden össze van szerelve. Azért én sem unatkoztam, mivel kimostam mindent, ill. a vasárnap szerzett szajré kivételével minden ki is van vasalva, amiket be is pakolásztam a szekrénybe. Furi volt, mert a mosás-vasalás után baromi soknak tűnt a cuccos, de mikor betettem őket a helyükre, elnyelte a szekrény és rá kellett jönnöm, hogy alig van valamink :-).

Nah ki is lett ma takarítva, úgyhogy csináltam néhány fotót. Ráadásul ma a függöny is elkészült és már az is szépen és mosottan lóg a karnison. Persze, még nemvégleges a mostani helyzet, de idő kérdése és az lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr96654662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2008.09.12. 09:37:21

Jaj de szép! Gyönyörű! Odáig vagyok érte! :) Nagyon ügyesek voltatok.

Lusthie 2008.09.12. 11:15:13

:-) köszi szépen :-)))))))))
és még hol a vége! :-)

barbó 2008.09.12. 12:36:33

Nagyon szép a babaszoba, jó ízlésetek van. Benedeknek csuda jó helye lesz. A foteled különösen tetszik. Ez a hintaszék is egyben? Vagy hogy van ez?

Lusthie 2008.09.12. 16:18:29

emm: miért???

Barbó: köszi szépen! :-) Majd tessen ám gyünni látogatóba! :-)

Lusthie 2008.09.12. 16:19:03

ja a fotel! igen, hintaszék is. A szülinapomra kaptam a Zuramtól, a kikában vettük.

Boglárka · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2008.09.12. 17:37:25

Igen, én is a 33.héten csináltam mindent meg, mert a barátnőm rám ijesztett, hogy az ő első fia a 35. héten született... És utána vártam 7 hetet... :)
Biztos sokat fogsz üldögélni a szobában és el képzelni, amit igazából el sem lehet képzelni... :)
Szép szoba!

emm · http://bubukedves.blog.hu 2008.09.12. 22:09:46

A kiságy pelenkázó kombóra értettem, előtta a szoptatós fotel vigyázza a rendet :)
Nagyon szép!

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.09.13. 16:41:28

Nagyon meleg, kuckós hangulata lett, tipikus babaszoba :) Ügyesek vagytok!!

Lusthie 2008.09.15. 08:21:21

Boglárka: a hintafotel miatt már amúgy is sokat vagyok ott :-) No meg tervezgetem, hogy jó-e így a szoba, mit kéne még variálni :-)
Emm:köszi :-)
és neked is PandaDorka. A függöny a szívem csücske. Pont ma néztem, hogy márcsak alig kell vmi. Tök izgi :-)
süti beállítások módosítása