Anyósom

2008.09.30. 08:56

Eddig is tudtam, hogy a Zuram által fantasztikus családba csöppentem, de nem hittem volna, hogy még mindig ennyire meg tud lepni Anyósom.

Történt ugyanis, hogy ma reggel a Drágámat elküldtem gyogyitárba, mert ugyi fáááááj a torkincám és mikor jött haza, kiürítette végre a postaládát, amit tegnap elfelejtett. A szokásos levélkék, számlák mellett volt egy bubis boríték is, amit Anyuja küldött nekem. Néztem is, hogy mi lehet az, merthogy se névnapom, se szülinapom, se semmi nincs. Aztán kibontottam és néztem nagyot.

A háttérsztori annyi, hogy a múltkor, mikor itt voltak, Anyum nagy boldogan hozott nekem egy narancsos csokit, merthogy diétás. Miután már bőven ettem belőle, azért megnéztem, hogy tényleg az-e, mert az íze gyanús volt. Persze kiderült, hogy egyáltalán nem diétás. Szomorú is lettem, mivel nagyon fincsi volt, így viszont a Zuram annál jobban örült.

És mi volt a meglepi? A bubis boríték két tábla diétás narancsos étcsokit rejtett. Azért nem semmi, ugyi? Hihetetlen, hogy mennyire figyelmesek. Na az ilyen apróságok tudják igencsak feldobni az ember napját! Köszönöm!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr63688472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boglárka · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2008.09.30. 09:11:03

jaj, de irigyellek..... Nagyon szerencsés nőszemély vagy! :)
jó étvágyat a csokihoz!!! :D

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.09.30. 09:29:28

Hú, hol lehet ilyen szupi anyóst beszerezni? Ne titkoljad, nekem is kell :)))

Lusthie 2008.09.30. 09:54:26

Bogi: az tuti! Most mondjam, hogy megérdemlem? :-)))))
PandaDorka: nem adom! :-)))))))

Niki- picurAnyu 2008.09.30. 16:03:25

:)) Dejóóóóó. Bárcsak nekem lenne ilyen anyósom. :(

Lusthie 2008.09.30. 20:34:26

Sztem kevés ilyen Anyós létezik még a földön!

Niki- picurAnyu 2008.10.01. 08:32:34

:) Az tuti. Enyém még terhesen nem is látott. :S

Lusthie 2008.10.01. 08:41:07

PicurAnyu: ez tök komoly??? :-( Sajnálom!

sóginéni 2008.10.01. 09:51:24

Ezt csak megerősíteni tudom, a legfigyelmesebb és legsegítőkészebb szülők a világon, és nagyon elkényeztetnek minket :) én nagyon hálás vagyok a sorsnak, hogy nem csak jó férjecskét kaptam... :)
Köszönjük Nektek mindjártNAGYMAMIés MindjártNAGYPAPI! Nagyon szeretünk Benneteket!!!!
Remélem, Sóginéni nem haragszol meg, hogy ezt ideírtam...

Niki- picurAnyu 2008.10.01. 10:39:57

:( Tök komoly. De még a telefont sem emelte fel, hogy van Kristóf. :( Sőt, mikor picurapu felhívta, hogy legalább arról tudjon fiú a kicsi, csak annyit nyögött ki unott fejjel, örül neki, de most menni kell. ...

Lusthie 2008.10.01. 16:59:55

Sóginéni! Dehogy haragszom! Sőt! Már vártam a reakciódat. Lehet, hogy nekik is meg kéne adni ennek az oldalnak az elérhetőségét? Merthogy nem tudják...

PicurAnyu: nekem anyám ilyen.... Ha visszapörgetsz, írtam is már róla :-(

Niki- picurAnyu 2008.10.02. 08:42:28

:( Az még rosszabb. SAjnálom. :(

Lusthie 2008.10.02. 10:51:56

PicurAnyu: nem panaszkodom, de tegnap és ma is felhívott, mert érdekelte, hogy éri el az öcsémék esküvőjén készült fotókat... Szerinted megkérdezte, hogy vagyok??? Na úgy, ahogy tőled is...
süti beállítások módosítása