36

2008.10.01. 16:57

36., Ctg, Doki. Izgi.

Mostmár igazán kezdenek beindulni az események! Voltunk ma ctg-n és Dokibácsinál is. Hááát még jó, hogy a ctg csak 20 perc, mert nem bírtam volna ki még 5-öt sem, mivel Benedek már baromira kezdett feszíteni.
Babó nagyon édes volt, folyamatosan rugdosta le magáról a cuccost. Az eredmény tök jó lett, Dokibácsi is meg volt vele elégedve. Fájásokat is mutatott már, de még elég rendszerteleneket. A ctg után mentünk Dokibácsihoz, ahol kiderült, hogy már rövidül a méhszájam, de zárt, ill. 2-es lett a méhlepényem érettsége. Viszont sikerült egy kicsit rámijesztenie, mert számításai szerint B. 2500-2600 g körül van, és szerinte két héttel el van maradva. 3 hete 2300 g-ot mondott... Azért ez furi, mert eddig mindig épp akkora volt, amekkorának lennie kell. Remélem, minden rendben, eddig annyira szépen ment minden! De legalább a ctg eredménye jó, ez azért kicsit megnyugtató. Kaptam beutalót jövőhétre áramlásos uh-ra, így oda is el kell mennem a ctg-n kívül. Legalább újra látom Benedeket és bízom benne, hogy Dokibácsi eddig mért rosszul és nem most.
Ja! és 7végén nem kéne szülnünk, mert nem lesz itthon Doki, de mondtam, hogy nem baj, mert mi sem :-). Már ha sikerül kigyógyulnom a takonykórból és a Zuramat sem fertőztem meg...

És a szokásos heti:

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr15691055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eszto · http://perszee.freeblog.hu 2008.10.01. 18:00:12

Nem lesz semmi gond. Tudod olyan jó hogy úgy csinálnak a Dokibácsik, mintha patikamérleg lenne a pocakban, és azt le kell csak olvasni... én ezen mosolygok. Egy csomó elszámolt adatról tudok beszámolni, de mit számít ez? Nem sokat, csak annyit, hogy talán ha nem 3900 g-mal születik Benedek, ahogyan az fiam, akkor könnyebb vajúdásod lesz... Az hogy rendben vagytok, sokkal fontosabb. Pusssz :).

Lusthie 2008.10.01. 18:07:57

Köszi a megnyugtató sorokat! Na ja! mondjuk tény, hogy jobban örülnék egy max. 3200 g-os babónak, mint egy 4kilósnak. Én 2700 körül születtem, oszt tessék, nem vagyok egy törpi... Azt meg úgyis tudom, hogy minden rendben :-) Hogy is lenne másképp?

Matazeqi 2008.10.01. 20:34:47

Szió Drága!
Pocak-ügyben, úgy látom, kezdtek finish felé haladni... De, hát, így a 36. hétnél ez már kábé normális ;)
Állítólag a fiúk lustábbak, mégis, a rövidülő méhszáj.. Hát, figyelj azért magatokra :) Minden szépet és jót! Pussz, Maya

Boglárka · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2008.10.01. 20:47:12

Igaza van Esztonak, a legtöbbször elszámolják a dolgot... Nekem is 4 kilós gyereket mondtak 3 nappal a szülés előtt (2 doki is nézte), és mégis "csak" 3 és fél kiló lett... :D

szilvi 2008.10.02. 07:01:30

Asszem, mindenkinek van a tarsolyában jó pár uh elszámolós sztori (nekem több is), szóval emiatt ne aggódj. Amúgy meg a vége felé annyira egyedien fejlődnek ezek a babák (éljen a genetika!), hogy ilyenkor már nehéz lemaradásról vagy éppen elöljárásról beszélni. Arról nem is beszélve, hogy a becsült súlyt bizonyos paraméterek alapján számítják (+/-10% ugye?), ami pl. egy hosszú combú, nyurga babánál tök más eredményt ad, mint egy ugyanilyen súlyú nagyfejű, pocakosnál. Szóval 1000%, hogy minden rendben Benedekkel.
Hehe, látom a ctg vizsgálófej a legtöbb pocaklakót bosszantja. :-)
A pocakod pedig továbbra is csinos. Úgy látszik, ez már így is marad. ;-)

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.10.02. 08:05:55

Szóval először is megjegyzem, hogy a bombakismami jelzőt még mindig kiérdemled! Uh: Az uh mindig csak egy kb. értéket ad, és bizony rengeteget tévedhet. Nem hiszem, hogy ez kevés lenne egy 36 hetes babánál hiszen, ha mondjuk nem születik nagy méretekkel, hanem teljesen átlagos 3000 grammal, akkor most pont tökéletes. Nem kell mindenkinek 4000 grammal születnie, eleve könnyebb egy pici babát megszülni. Én inkább attól kaptam sokkot, hogy 36 hetesen 3000 volt Dóri, és nem tudtam elképzelni, hogyan fogom megszülni, ha végig egyben maradok. Félelmem nem volt alaptalan, majdnem császár lett a nagysága miatt is. Nővéremnek a lányai 3000 és 2900 grammal születtek, és ilyen méretei voltak 36 hetesen. Amúgy meg neki azt mondták, hogy ajjaj anyuka, 4000 felett lesz, szegény nagyon megijedt, mert ő is picike mint én, végül éppen 3000 grammal született meg Bogi. Na ennyit az uh-ról. Nyugi!!!!!! Amúgy meg minden baba megnő itt kint ;) A méréstől is függ hiszen, ha nem pontos a doki, akkor máris más lesz az érték. Nekem egyszer úgy mérték le, hogy összement a feje Dórinak, de csak nevettem rajta, hogy ilyen bénák.

Niki- picurAnyu 2008.10.02. 08:45:34

Nagyon csini vagy. :)
És gratula a 36. héthez, már a finishben vagytok. :)) Innentől kezdve gondolom már csak úgy peregni fognak az események. És hamarosan ott lesz a kezedben a gyönyörű és egészséges kisfiad. :)
A súly miatt meg ne aggódj. Igaz, én még nem szültem, de jócskán hallottam ilyen elszámolós dolgokat. Meg most már amúgy is csak hízni fog a kicsike. :)

Lusthie 2008.10.02. 10:56:08

Szia Lányok! nagyon köszönöm a nyugtató szavakat és persze a pocakbókokat is!
Azért érzem, hogy minden rendben, csak most eléggé sajnálom szegénykét a sok köhögés miatt, de ezen is túlleszek!

Matazeqi 2008.10.02. 19:36:48

Köhögés miatt? Ugyan... Fogd fel úgy, hogy edzett lesz... Nem fog agyrázkódást kapni semmitől sem ;)

Lusthie 2008.10.03. 18:12:56

Agyrázkódást nem, max. kiköhögöm :-)

szilvi 2008.10.03. 21:18:43

de jó lenne, ha egyszercsak kiköhöghetnénk a babáinkat. mondjuk úgy a 38. héten? :-)

azért gyógyulj meg mihamarabb!

Lusthie 2008.10.06. 17:43:56

háááát amennyit mostanság köhögök......
süti beállítások módosítása