Dátha még mindig...

2008.10.02. 11:16

Vagy inkább vírus. Vagy mi. Ez már a 4. napom és úgy tűnik, azért elindultam a gyógyulás útján. Királyság! Az éjszaka nem volt semmi, mert azon kívül, hogy ugattam, mint egy kutya, izzadtam is mint egy ló.  Tiszta állatkert így pingvin-bálnaként :-)))). 1ébként még életemben nem izzadtam ennyire, 3x kellett pólót cserélnem. De kit érdekel, ha ez jót tesz? Csak szegény Benedeket sajnálom, leginkább a sok köhögés miatt, de bízom benne, hogy már nem tart sokáig.

Tök jólesik, és még 1x köszönöm, hogy többen is jobbulást kívántak, kívántatok, még olyanok is, akiket nem ismerek. Bezzeg az anyám! Tegnap és ma is hívott... Na ja! Csakhogy leginkább az érdekelte, hogy éri el a fotóalbumot, amibe Öcsémék esküvői fotóit tettem fel. Hurrá. Viszont ez továbbra is megerősített abban, hogy semmit sem változott, magán kívül más nem nagyon érdekli, max. ha dicsekedhet a gyerekeivel. Na mind1, ez van, így jártam.

Szóval továbbra is jöhetnek a drukkok, hogy holnapra már teljesen kigyógyuljak, mert szombaton még kellene egyet buliznunk. Na jó! Csak vacsi lesz, de ahhoz utazni is kell és ha nem leszek jobban, a Zuram tuti, hogy ágynyugalomra fog ítélni. Na akkor gyógyulásra fel!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr62692213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2008.10.02. 20:11:55

Drukk-drukk......
Kb. rajtam is úgy 4-5 nap alatt ment át. Jobban mondva akkor jutottam el odáig, hogy "majdnemjólvagyokdemégnemazigazi". :)))

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.10.02. 22:21:21

Kutya, ló, pingvin, bálna, van még nálatok hely? :DD Jobbulást, küldünk gyógypuszikat is!

Lusthie 2008.10.03. 11:47:02

Na most én is abban a márelégjólvagyokéjszakanemköhögtem fázisba kerültem.
PandaDorka: van ám! a Zuram reggel figyelmeztetett, hogy még ott van ugye a kenguru is :-)))
süti beállítások módosítása