Kiszúrás

2008.10.14. 22:05

Mármint magammal. Szóval sikerült ma jól elfáradnom, pedig semmi extrát nem csináltam. Na jó! Asszem mostanság nem a legjobb 5let órákon keresztül ücsörögni, még ha időnként mozgok is. Úgy tűnik, a sok ülés már nem nekem való, pedig nem csak széken, hanem labdán is csücsültem. Ja! Hogy mi a fenét csináltam? Gyöngyöztem, alkottam. És totál beleszerettem a művembe. Sztem tényleg nagyon szép lett, csak ezzel azt értem el, hogy este igencsak fájt a pocóm. Bevallom, még mindig fáj, ráadásul sztem a jóslófájások is erősödtek. Volt 1-2 pillanat, mikor nem tudtam, hogy most akkor mi van, azaz még mindig lövésem sincs, csak az nyugtat, hogy minden szakirodalom azt mondja, hogy fel fogom ismerni, ha eljön a idő. Úgy legyen.

1ébként a vicc, hogy Dokibácsim ma hívott, bár más miatt, de természetesen megkérdezte, hogy vagyok, ill. mikor szülünk. Mondtam, hogy fogalmam sincs, időnként keményedek, de majd holnap kiderül. Jelenleg úgy érzem, hogy talán még a 7végi tejfölözésnek is megvan az utóhatása, mivel leginkább egy nagyklogyózásra vágyom. Este kicsit aggódtam is, mert Benedek nem mozgott úgy, ahogy szokott, viszont totál meg is értem, elvégre tényleg sokat ücsörögtem. Még egy érdekesség, hogy a családomban a gyerkőcök, azaz az Öcsém, Húgom és én is szerdán születtünk. Holnap pedig szerda...

Hogy miért vállaltam be a fűzést? Természetesen egy kis zsebzsozsóért. És ez lett a végeredmény:

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr47714369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2008.10.15. 07:17:32

Tényleg szép lett! Már azt hittem, hogy nem gyöngyözöl, mert egyszer sem posztoltál róla!
Mielőtt indulsz szülni, azért írj egy bejegyzést:-))))

Lusthie 2008.10.15. 07:58:08

Dehogynem gyöngyözöm :-) Bár tény, hogy az utóbbi időben nem nagyon volt energiám fűzni.
Akkor most szólok, hogy ma megyünk dokihoz, szóval még nem tudom, mi lesz :-)

Niki- picurAnyu 2008.10.15. 12:38:39

De ügyi vagy. Nekem nem lenne hozzá türelmem, szóval le a kalappal. :)
süti beállítások módosítása