Egy húzós nap

2008.10.30. 17:04

és a makacsságom...

Reggel fel kellett hívnom Benedek dokinénijét, hogy bediktáljam neki a TAJ számot, ill. mennyit hízott 1 hét alatt. Persze nem a dokinéni...

Az egy hét alatt 2800 g-ról lefogyott 2780-ra, tegnap viszont már 2820 volt. Tudom, hogy ez édeskevés, de hát mit csináljak, ha kaja közben egyszerűen bealszik? Ráadásul még a cumisüvegen is.

Tegnap elég jó nap volt. Meglepően totál jól bírta Benedek a pancsizást, egyáltalán nem sírt, csak a végén nyöszörgött. Helyes, szeresse csak meg a vizet jól! A másik, hogy már a másfél órás kajálás 1-re csökkent, ami a nagykönyvek szerint még mindig nudli, mivel összesen 20 percig kellene tartania egy szoptatásnak. Na ja! Ezt közöljék a kiffiammal is! A lényeg, hogy tegnap már tök jól szopizott és totál normális mennyiségeket is sikerült fejnem, így már a fagyasztóba is került tej. Úgy tűnik, elég jól bevállt a védőnő tanácsa, hogy felváltva rakjam mellre, ahogy eddig is tettem, ill. mindig azt fejjem amelyikkel a hamizást kezdtük.

Na ezt a Dokinéni totál felborította. Ő azt tanácsolta, hogy csak egy mellre rakjam, aztán lefejt tejet adjak neki. Na hurrá. Ezzel azt értem el, hogy totál káosz lett. A cumiztatás továbbra sem tetszik, ráadásul Benedek azon is bealszik, no meg ma délutánra már nem is sikerült annyit fejnem, mint eddig. Nem akarom, hogy rászokjon a cumisüvegre, szoptatni akarok és fogok is! 1szerűen idegesít, hogy szegény gyerek fulladozik evésnél, ráadásul bukik is, amit eddig nem tett. Mi értelme van annak, hogy megtömjem, mint egy libát, aztán jórésze meg kijöjjön? Picike még nagyon! Engem nem zavar, ha egy órát nyammog, és értelme is van. 1ébként is, csak tegnap kellett volna megszületnie, szóval nem meglepő, hogy tegnap evett először viszonylag normálisan. Pici baba, pici gyomorral. Addig, míg nem fogy, sztem nincs gáz, majdcsak beindul rendesen és majd nem győzöm venni neki az új rucikat. Meg különbenis! Totál jó baba, csak akkor nyügi ha éhes, vagy ha kakis a pelus, ill. nyikorog, ha álmos. Szóval nem érzem, hogy gáz lenne.

A fenébe! Azok a fránya ösztönök! De akkor is lesz még itt habzsi-dőzsi!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr100740866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barbo75 2008.10.30. 17:19:32

tudod Szivacs minden kezdet nehéz!

szilvamag 2008.10.30. 17:56:58

Ha már a frigóban van tej az már azért jelent vmit és ez csak több lesz!
Benedek, Anyu cicje a tuti, bár ezt Ő is tudja, nemhiba nyammog egy órát a drága!

Boglárka · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2008.10.30. 21:53:25

Biztos azért mondta a doki (nekem is ezt mondta, meg a csecsemős nővérek is), mert akkor nem jut el a tej zsíros részéig. De ha sokáig nyammog egy cicin, akkor elképzelhető, hogy eljut a végéig.

ZénóAnya 2008.10.30. 22:04:36

Szia! Nem szoktam kommentelni, de Zénó is ilyen volt az elején, így most megszólalok itt is :). Állandóan bealudt, rengeteget lógott a cicin és fogyott!!! Nekem ettől persze jó sebes lett a mellem, mert állandóan felázott. De egyik szopinál csöpögött a másikból is, és hirtelenn ötlettől vezérelve ráraktam a másikra...úgy nyelt, mint aki 1 hete nem evett :). Onnantól mindig 2 cicin volt, kb. 20 percig az elsőn, hogy eljusson a zsírosig is, majd átraktam a másikra. És szépen elkezdett hízni...és ugyi még ma is szopizik, pedig már 1,5 éves elmúlt :). Ne add fel!!! És még ne adj neki tápit!! És a bimbóvédő sem a legjobb szerintem, az is kicsit hátráltatja a tejtermelést. Amúgy az elején én is fejtem, de nem jött sok, és utána abba is hagytam. Urtica urens C5 jó ilyenkor, meg ugyi a laktoherb, de az bánthatja a pici pociját. És GYÖNYÖRŰ!!! :)

ZénóAnya 2008.10.30. 22:18:25

Ja és az elején nagyon kis ügyetlen volt. A kórházban szinte nem is szopizott, mert sehogy sem tudta úgy elkapni, hogy jöjjön neki. Végül a fekve szoptatással sikerült, de utána már ment ülve is. Most már nincs ilyen gondja...még akkor is tud szopizni, miközben én a fogamat mosom :). Kis függő :)

Lusthie 2008.10.30. 23:21:55

Bogi: ez az! ha nyammog rajta, akkor eljut sztem. Ill. még azt a tanácsot kaptam tapasztalt anyukától, h fejjek előtte, h a zsíroshoz hamarabb jusson.

ZénóAnya: köszi, h leírtad! eszem-iszom én mindent! na jó! sört azé még nem :)

Niki- picurAnyu 2008.10.31. 09:11:45

Az már tényleg nagyon jó, ha a frigóban van a tej. :) Látod milyen jól haladtok! Minden ilyen simán fog majd menni, meglásd. ,)

Lusthie 2008.11.01. 06:07:03

PicurAnyu: én is így gondolom, és továbbra is van!
süti beállítások módosítása