Végre megtörtént!

2008.11.02. 19:40

Az első séta, mert vasárnap gyönyörű idő volt. Szegény kicsit be volt bugyolálva, de aztán lazítottam a gyeplőn, azaz az overálon. Annyira nem tudom még, hogy öltöztessem! Lássuk be, hiába van november, az idő totál szeptemberi. Azért melege nem volt szerencsére.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr9746093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maya · http://qqcs.blog.hu 2008.11.02. 22:54:06

Az okosok szerint úgy kalkulálj, hogy egy réteggel adj a bébire többet, mint amit magadra rámolsz a ruhatáradból. Valószínűleg már hallhattad, úgy tudod lecsekkolni, melege van-e, hogy a nyakánál bedugod az ujjad a ruhába... Érezhető a hőhelyzet...
Remélem, mindőtöknek jól esett a séta :) Használjátok ki ezt a szuper időt...

Lusthie 2008.11.03. 09:22:36

Jaja, ezt csináltam, csakhogy nekem is melegem volt :-)
Ezért is írtam, h nem volt melege :-)
Jajj nagyon jó volt!

Niki- picurAnyu 2008.11.03. 10:39:25

Hogy nálatok hogy pörögnek az események. ;) Napi 2 bejegyzés is! :))) Már az kész csoda, hogy Benedek hagy blogolni. ;) Vagy csak én vagyok abban a tévhitben, ha kibújuk kispasi egy ideig búcsút mondhatok a számítógépnek? :))

Olyan szép idő volt tegnap, biztos Benedek is élvezte a sétát! Csak azt sajnálom, hogy lassan jön a hideg, akkor már nem lesz olyan élvezetes. :( Viszont, mire jön a nyár, addigra már olyan nagy lesz, hogy nagyon fogja élvezni a strandolást. ,)

Lusthie 2008.11.03. 12:18:19

:-) PicurAnyu: királyos találmány a laptop! szopizás közben simán van időm, ráadásul már naggggyon megy 1kézzel is a gépelés :-)
Nekem is az a bajom, h mire igazán nagyokat sétálhatnánk, jön a hideg :-(
süti beállítások módosítása